Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

C4 i serwer Restart! HELP!!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.12.2008 19:44

Witam mam pewnien problem mianowicie od niedawna dzieje mi sie cos z servem - jak TT podklada pake serwer sie restartuje... co może być nie tak? :help: (nie miałem tego wcześniej wszystko chulało ok) z góry wielkie dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.12.2008 19:45

Witam mam pewnien problem mianowicie od niedawna dzieje mi sie cos z servem - jak TT podklada pake serwer sie restartuje... co może być nie tak? :help: (nie miałem tego wcześniej wszystko chulało ok) z góry wielkie dzięki.

Pokaż:
  • Logi
  • Plugins.ini


#3 Dudzio22

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 13.12.2008 19:49

najlepiej pokaz Logi I Cvars lub napisz domnie na pw
  • +
  • -
  • 0

#4 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.12.2008 19:56

logi są czyste...
cvars:

; ; Menu configuration file
; File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/cvars.ini
; To use with Commands Menu plugin

Cvars Menu:
; < cvar > < values > ... < access level >

"mp_timelimit" "0" "30" "45" "u"
"sv_password" "" "mypw" "clanwar" "u"
"pausable" "0" "1" "u"
"sv_voiceenable" "0" "1" "u"
"mp_chattime" "0" "1" "3" "u"
"mp_logmessages" "0" "1" "u"
"mp_friendlyfire" "0" "1" "u"
"mp_limitteams" "0" "1" "2" "u"
"mp_autoteambalance" "0" "1" "2" "u"
"allow_spectators" "0" "1" "u"
"mp_freezetime" "0" "6" "u"
"mp_buytime" "1" "0.5" "u"
"mp_startmoney" "800" "1800" "3600" "u"
"mp_c4timer" "35" "45" "15" "u"
"mp_forcechasecam" "0" "1" "2" "u"
"mp_mirrordamage" "0" "1" "u"
"www.delirium.jun.pl" "0" "1" "2" "u"


plugins.ini:

; AMX Mod X by baku

; Admin Base - Zawsze 1 musi byc wlaczone
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
mini_bans.amxx ; Powod przy banowaniu
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menu
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Wiadomości
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map Menu
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Konfiguracja
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Poniżej dodawaj pluginy
bcd_hudtimer.amxx ;Czas do wybuchu bomby.
ex.interp.amxx ;Wymusza na graczu interp 0.01
anti_teamplay_slay.amxx ;Jezeli TT lub CT nie wykonuje celów mapy to jest auto slay.
weapon_icon.amxx ;Ikona broni po lewej czesci ekranu
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx ;Anty rasz
DoNotShootTheHostages.amxx ;Nie mozna zabic hostage
admin_spec_esp.amxx ;Wh po smierci
admin_check.amxx ;Po wpisanu /admin pokazuje adminow on-line
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Polskie Fire In The Hole
ad_manager.amxx ;Reklama w say
atac.amxx ;Kary za TK/TA
public_rules.amxx ;Kolorowe zasady przy wejsciu na serwer
ptb.amxx ;Wyrównywanie Teamów
hpkpl.amxx ;HPK wywala graczy z duzym pingiem
polski_cs.amxx ;Spolszczony Cs
bulletdamage.amxx ;Linia po smierci
dib3.amxx ;Obrazenia przy celowniku
bad_camper.amxx ;Kamp Meter
ewelinka_sounds.amxx ;Gdzie strzelasz
bomba.amxx ;Muzyka przed wybuchem C4
amx_gore_ultimate.amxx ;Wiecej krwi
roundsound.amxx ;Muzyka na koniec rundy
ultimate_sounds.amxx ;Ultimate sounds
join_leave.amxx ;Kto przychodzi a kto odchodzi z serwera
mapendsounds.amxx ;Muza na koniec rundy
;amx_adminmodel.amxx ;Modele adminów
realnadedrops.amxx ;Drop granatow
afkPL.amxx ;AFK kick
heatmaps.amxx ;Heatmaps - Psychostats
loadingsounds.amxx ;muzyka przy laczeniu na serwer
;snieg.amxx ;Snieg
snow.amxx ;Sniezne kule zamias granatow
;Christmas_C4.amxx ;Choinka C4


  • +
  • -
  • 0

#5 Isilrá

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:jestem?
Offline

Napisano 13.12.2008 19:57

daj logi oraz plugins.ini tak jak kur3k powiedzial!
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.12.2008 19:58

kubus, daj zawartość amxx.cfg + serwer.cfg a nie zawartość cvars.ini ;-)

#7 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.12.2008 20:01

amxx.cfg

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Witaj na %hostname% -- Ten serwer uzywa AMX Mod X 1.80 by Kubu$" 100

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
// "This server is using AMX ModXnVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Chcesz kupic Admina? Napisz na gg: 8441568." "25500"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 60

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban.
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automatically inserted as the first option.
// Default values: 1 5
amx_plmenu_slapdmg 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 1

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 1

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//Admin Check
sv_contact "delirium.hopto.org"

//Mini Bans
amx_interp_style 1
amx_minibans_reason "Czitujesz"
amx_minibans_reason "Przeklinasz"
amx_minibans_reason "Ping"
amx_minibans_reason "Krzyk przez mikrofon"
amx_minibans_reason "Wkurwiasz"
amx_minibans_reason "Lamisz"
amx_minibans_reason "Wyzywasz"
amx_minibans_forum "delirium.jun.pl"

//mapchooser4
amx_mapchooser_type "1"
amx_mapchooser_mapsloc "1"
amx_mapchooser_mapsfile "mapcycle.txt"
amx_nominfromfile "1"
amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1"
amx_extendmap_max "10"
amx_extendmap_step "10"
amx_ext_round_max "1"
amx_ext_round_step "1"
amx_ext_win_max "1"
amx_ext_win_step "1"

//Bullet Damage
bullet_damage 1

//Wiecej Krwi
amx_gore_exphp "100"
amx_gore "abcdef"


server.cfg:

// odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg
// na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg

// config ma parametry przygotowanie na serwer FFA i TP


// konfiguracja podstawowa
amx_on
//map de_dust2
//changelevel de_dust2
amx_pausecfg enable auto_restart_knives.amxx
sv_lan 1 // Potrzebne do serwerow prywatnych
sv_secure 0
//maxplayers 20 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabiera przewaznie 2 sloty
//sv_visiblemaxplayers 20 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
// ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
// ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze

sv_downloadurl "http://mitar.netiz.pl/cstrike"
sv_allowdownload "1"
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.html" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // poniewaz jestesmy w europie ustawiamy 3
amx_interp_style 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc

fps_max 100 //s serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
// inaczej serwer zzera za duzo procesora

sys_ticrate 1000 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
// 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
// przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// net

sv_maxrate 8000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
// ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
// na lan 20000
// na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500

sv_maxupdaterate 40 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
//jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minupdaterate 13 // minimalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate

sv_minrate 2500 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla

sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
//ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu

rcon_password "budyn123" // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera
// jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
// np +rcon_password "zupa"

sv_rcon_banpenalty 1 // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip)
sv_rcon_minfailures 20 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
log on
mp_logdetail 3 // poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
// sv_filetransfercompression 0 // Zaleca sie włączenie jak masz ustawione pobieranie plikow z zewnetrznego FTP


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.50 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 30 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_chattime 15 //czas czatu
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 5 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_roundtime 2.5 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 25 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 900 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy

allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne

mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 //jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10



///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ekstra konfigi
//exec addons/wwcl/scripts/wwcl_config.cfg // wykonaj confgi wwcl (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)
//exec addons/cdeath/cdeath.cfg // wykonaj confgi Cheating-Death (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)

// say "Zaladowane" //ta linia odkomentowana czasem sie przydaje przy wykonywaniu zdalnej komendy
// rcon exec server.cfg
// wtedy latwiej sie upewnic ze dobrze wpisalismy komende

sv_contact "Admin GG : 8441568" // kontakt z serwerem
mp_consistency 0
amx_antirusher 1

// Nazwa serwera domyslne Zapraszamy [] @strona.pl
hostname "DeliriuM [TP] cS 1.6 @ delirium.jun.pl"


  • +
  • -
  • 0

#8 Dudzio22

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.12.2008 10:22

NIE lepiej zmienic Amx??? :D
  • +
  • -
  • 0

#9 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2008 10:45

log:

L 12/13/2008 - 21:24:43: "[S]oLiDerS*MaxPyn<1258>" triggered "Planted_The_Bomb"
./hlds_run: line 342: 11779 Segmentation fault   $HL_CMD

proszę o pomoc :help:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych