Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przechwycenie case z menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 27.03.2011 13:14

Heja,

mam mały problem:
Mam menu - codmodowe frakcje wyglądają tak:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle");

for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
menu_additem(menu, frakcje[i]);
}
menu_display(id, menu);
}


Dodałem jeden item do niego :
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle");

for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
menu_additem(menu, frakcje[i]);
}
menu_additem(menu, "item");
menu_display(id, menu);
}


Teraz pytanie - jak przechwycić ten item i go użyć?

Funkcja wygląda standardowo tak:
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


item++;
frakcja_gracza[id] = item;
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == item){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif

return PLUGIN_CONTINUE;
}

ale nie wiem jak przechwycić id mojego dodatkowego..
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.03.2011 17:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Do zamknięcia.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych