Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HP spada po uderzeniu z 6k do 100 - 200hp.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 26.03.2011 02:09

Witam. Mam Diablo z natywami i mam problem. W osobnym pliku w RoundStart() daje graczowi 6000hp:

fm_set_user_health(id, 6000)


Wyświetla się, że jest te 6000hp, ale jak zaczną mnie bić to od razu spada do 200 - 100 hp. Dlaczego?

Użytkownik GoldeN edytował ten post 26.03.2011 02:10


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.03.2011 02:19

Pewnie dana klasa ma mniejszą maksymalną ilość HP niż te 6000 hp. Pokaż linijkę z "new race_heal".
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 26.03.2011 02:38

Pewnie dana klasa ma mniejszą maksymalną ilość HP niż te 6000 hp. Pokaż linijkę z "new race_heal".



Tak, ma. Ale co to za różnica, skoro ja to ustawiam kilka sekund po rozpoczęciu rundy? A w ResetHUD jest ustawienie HP.

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.03.2011 02:22

A jednak jest różnica ;] Chociażby taka zręczność daje redukcję obrażeń, która działa właśnie na zasadzie dodaniu hp poprzez funkcję, która wykrywa ile dana klasa może mieć max hp.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 27.03.2011 14:34

A jednak jest różnica ;] Chociażby taka zręczność daje redukcję obrażeń, która działa właśnie na zasadzie dodaniu hp poprzez funkcję, która wykrywa ile dana klasa może mieć max hp.



Przerobiłem sobie funkcję change_health z warunkiem, że jeżeli ma pewną zmienną, to do race_heal ma dodać 100000. ; dd Dzięki, można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych