Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Usuniecie warningów

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 23.03.2011 16:48

Witam
Usuną by mi ktoś warningi z tych klas co są w załaczniku.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Załączone pliki



#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 23.03.2011 17:38

A w czym Ci warningi przeszkadzają ?
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 23.03.2011 18:45

jak mam warningi to serwer craszuje

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.03.2011 18:51

Warningi nie wpływają na działanie pluginu (niektóre wpływają, ale nie te). Ale jak chcesz to masz. Elite Snajper nie ma warningów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Jakubu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 23.03.2011 19:00

Jeden z tych warningów w liniach 22-23 u mnie występował gdy miałem podział na frakcje.
Jak masz podział na frakcje to zmień:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Frakcja");

  • +
  • -
  • 1

#6 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 23.03.2011 19:07

Dzięki:)

ale jak to nie ma na snajperze?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_elitesnajper.sma(42) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat"
codclass_elitesnajper.sma(42) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection"
codclass_elitesnajper.sma(42) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer"
codclass_elitesnajper.sma(42) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage"
codclass_elitesnajper.sma(42) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"
Header size:            624 bytes
Code size:             1280 bytes
Data size:              552 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=273 cells (1092 bytes)
Total requirements:   18840 bytes

5 Warnings.
Done.


#7 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2011 19:24

//// codclass_elitesnajper.sma
// Header size: 764 bytes
// Code size: 2836 bytes
// Data size: 1704 bytes
// Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements: 21688 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 1,55 sec
// ----------------------------------------


U mnie kompiluje normalnie.

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 23.03.2011 19:25

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#8 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 23.03.2011 21:24

przy szpiegu nie działa niewidocznosc na kosie

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 23.03.2011 21:43

Załóż nowy temat w odpowiednim dziale a uzyskasz pomoc.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych