Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin do ładowania ustawień serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ravziom

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 22.03.2011 16:10

Witam, szukam pluginu, który co zmianę mapy będzie przeładowywał server.cfg.


Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 22.03.2011 16:18

przeciez server.cfg zawsze przeladowuje sie co zmiane mapy...
  • +
  • -
  • 0

#3 ravziom

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 22.03.2011 16:36

Nie zawsze, dokładniej chodzi o to, że mam problem z tym że czasem buguje mi się mp_timelimit, i po zmianie z 25 minut zmienia się np na 45, więc np przy zmianie mapy "recznej" się chyba nie przeładowuje
  • +
  • -
  • 0

#4 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 22.03.2011 17:28

Wiec najprawdopodobnie to jakis plugin "bawi sie" my_timelimit :) Polecam spr pluginy
  • +
  • -
  • 0

#5 ravziom

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 22.03.2011 17:36

Dzieje się to na kilku serwerach a do niektórych pluginów nie mam sma więc to nie będzie takie łatwe, wydawało mi się najlepszym rozwiązaniem przeładowanie tego configa ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 22.03.2011 18:37


/* 
TimeLimit Fix 

Plugin fix timeleft to avoid Game Commencing reset. 

Cvars 
    mp_timelimit_fix <Float:time> - timelimit 
    mp_timelimit_restart <1|0> - if 1, reset mp_timelimit on sv_restart(round) 
*/ 
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "TimeLimit Fix" 
#define VERSION "1.2" 
#define AUTHOR "R3X" 

new fStart; 
new Float:fStartTL; 

new gcvarTimeLeft; 
new gcvarRes; 

new bool:gbComm=false; 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); 
    register_event( "TextMsg", "eventRestartRound", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); 
    register_event("TextMsg", "eventGameComm", "a", "2&#Game_C") 
     
    gcvarTimeLeft=register_cvar("mp_timelimit_fix","20"); 
    gcvarRes=register_cvar("mp_timelimit_restart","0"); 
     
    fStart=get_systime(); 
} 
public plugin_cfg(){ 
    fStartTL=get_pcvar_float(gcvarTimeLeft); 
    set_pcvar_float(gcvarTimeLeft, fStartTL); 
} 
public plugin_end() 
    set_pcvar_float(gcvarTimeLeft, fStartTL); 
     
public eventRestartRound(){ 
    if(get_pcvar_num(gcvarRes)) 
        fStart=get_systime(); 
    gbComm=true; 
} 
public eventRoundInit(){ 
    if(gbComm){ 
        new Float:fTL=fStartTL-(get_systime()-fStart)/60.0; 
        client_print(0, print_console, "%d %.1f- %.1f = %.1f",get_systime()-fStart, fStartTL,(get_systime()-fStart)/60.0, fTL); 
     
        set_cvar_float("mp_timelimit", fTL); 
        gbComm=false; 
    } 
} 
public eventGameComm() 
    gbComm=true;



Plugin R3X :)
  • +
  • -
  • 1

#7 ravziom

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 22.03.2011 18:41

O to właśnie mi chodziło ! dzięki wielkie + leci :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych