Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bullet damage na flage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 21.03.2011 20:45

Wita, proszę o dodanie bullet damage tylko na flagę T.

public on_damage(id) 
{ 
	new attacker = get_user_attacker(id) 
 
	#if defined DAMAGE_RECIEVED 
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway 
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) 
		if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{ 
	new damage = read_data(2) 
 
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) 
	ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) 
	#else 
if ( is_user_connected(attacker) ) 
	{ 
		new damage = read_data(2) 
		#endif 
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) 
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) 
	} 
}
 public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{   
	new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
	if(get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP)
	{
		if(is_user_connected(iPlayer))
		{
			if(cs_get_user_team(iPlayer) == CS_TEAM_CT)
			{
				set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
			}
			else
			{
				set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_BOMB);		
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.03.2011 20:58

Wstaw to :
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
przed Hudmessage i powinno działac :)

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 21.03.2011 20:59

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 21.03.2011 22:35

Advanced Bullet Damage na flage - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tu masz na flagę R
  • +
  • -
  • 1

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych