Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybuch "nie w czas"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 T1000

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 20.03.2011 13:56

Witam!

Mam problem... Gduż jak podłoze pake i zacznie sie rodliczanie to jest:

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 i BOOM

Nie wiem czemu bomba wybucha przy 3...
Mógłby ktoś pomóc??
Z góry thx
T1000

Dodano 20 marzec 2011 - 19:34:
Nikt nie wie??
  • +
  • -
  • 0

#2 Wymaginowany

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:p-ce
Offline

Napisano 20.03.2011 19:52

po prostu zmieniłeś czas wybuchu bomby o 3 sek krócej.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika


#3 bakaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:152
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 20.03.2011 19:57

Uzywasz jakiegos pluginu do odliczania czasu? Jezeli tak to mozliwe jest, ze jest jakis blad, polecam zmienic na inny np.

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 37) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 34) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 31) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 28) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 25) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 22) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 19) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 17) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 14) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 11) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 9) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 4) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.75, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "===================^n C4 Wybuchnie Za:^n %d Sekund", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#4 T1000

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 20.03.2011 20:29

Z kodu który podałeś nic nie zrozumiałem...

WZSEDZI mp_c4time jest sutawione na 35 a wybucha po 32 sekundach!

Moje pluginy:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
; Główne
adminmodel.amxx ; Modele Administratorów
galileo.amxx ; Wspaniały Vote z %
ad_manager.amxx ; Reklamy na SAY
amx_bhop.amxx ; Auto BH

; Dźwiękowe
Round_Sound.amxx ; Piosenka po każdej rundzie
;loadingsound.amxx debug ; Dźwięk przy łączeniu się z serwerem

; Broń i Obsługa broni
C4timer.amxx ; Odliczanie do wybuchu w okineku z CZERO
DescriptiveFITH.amxx ; Opisy żucanych granatów
bullet_damage.amxx debug ; Obrażenia pod celowinikiem
backweapons.amxx ; Broń na plecach
runplanting.amxx ; Bieganie podczas podkładania bomby
spadochron.amxx ; Spadochron po przytrzymaniu E


  • +
  • -
  • 0

#5 bakaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:152
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 20.03.2011 20:46

Musisz to skompilowac. Jezeli nie wiesz jak to zrobic to poprostu poszukaj innego pluginu z czasem do wybuchu bomby.

Pewnie ten plugin C4timer,amxx powoduje Ci ten blad.
  • +
  • -
  • 0

#6 T1000

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 21.03.2011 07:31

Jedak nie... po wyłączeniu pluginy nadal źle odlicza!
Mam PODboty może to tego wina?

Dodano 24 marzec 2011 - 15:23:
Nikt nie wie?? Bardzo mnie denerwuje to iż jest 3 a bomba robi bum!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych