Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przy kompliacji wywala błędy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ptasiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:68
  • Imię:lolololol
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 20.03.2011 11:44

#include <amxmodx>
 #include <d2lod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new PLUGIN_NAME[] = "Murzyni"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Dr.Gregory House"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"

#define MAX_MONSTERS 14

new const Monster_Models[MAX_MONSTERS][] =
{
        "models/agrunt.mdl",
        "models/big_mom.mdl",
        "models/bullsquid.mdl",
        "models/controller.mdl",
        "models/garg.mdl",
        "models/headcrab.mdl",
        "models/houndeye.mdl",
        "models/islave.mdl",
        "models/w_squeak.mdl",
        "models/zombie.mdl",
        "models/hgrunt.mdl",
        "models/tentacle.mdl",
        "models/babygarg.mdl",
        "models/bigrat.mdl"
}
new const Monster_Xp[MAX_MONSTERS] =
{
        150,
        600,
        100,
        120,
        0,
        50,
        0,
        120,
        0,
        80,
        0,
        0,
        0,
        0
}
new const Monster_Names[MAX_MONSTERS][] =
{
        "Alien Grunt",
        "Big Momma (Boss)",
        "Bull Squid",
        "Controller",
        "Gargantua (SUPER BOSS)",
        "Head Crab",
        "Hound Eye",
        "Slave",
        "Snark",
        "Zombie",
        "Human Grunt",
        "Tentacle",
        "Baby Garg (BOSS)",
        "Town Rat"
}

new g_iMaxPlayers;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

        RegisterHam(Ham_Killed, "func_wall", "Monster_Killed");

        g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Monster_Killed(this, idattacker, shouldgib)
{
        if ( !( 1 <= idattacker <= g_iMaxPlayers ) || !is_valid_ent(this) )
                return HAM_IGNORED;

        new MonsterMdl[32];

        entity_get_string( this, EV_SZ_model, MonsterMdl, charsmax(MonsterMdl) );

        for(new monsters = 0; monsters < MAX_MONSTERS; monsters++) 
        {
                if( equal( MonsterMdl, Monster_Models[monsters] ) ) 
                {
                        set_p_xp( idattacker, get_p_xp(idattacker) + Monster_Xp[monsters]);

                        client_print( idattacker, print_center, "Zabiles %s +%d", Monster_Names[monsters], Monster_Xp[monsters]);
                }
        }

        return HAM_IGNORED;
}

Oraz GDZIE ZNAJDE #include <d2lod> i jak ustawie exp dla stworków

Dodano 20 marzec 2011 - 12:22:
Proszę o przeniesienie nie tu napisałem.
  • +
  • -
  • 0

#2 Fragusek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.03.2011 15:42

1.
<d2lod>
znajdziesz na samej górze między
#include <amxmodx>
#include <engine>


#include <amxmodx>
#include <d2lod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

Dodano 20 marzec 2011 - 15:43:
Exp ustawisz tu:

150,
600,
100,
120,
0,
50,
0,
120,
0,
80,
0,
0,
0,
0

np.

5,
15,
30,
60,
120,
240,




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych