Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)Nowe cvary, możliwość zmiany koloru HUD'a, dodano DHUD.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#21 Profesjonalista

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Rafi
  • Lokalizacja:Lbk
Offline

Napisano 21.06.2011 06:43

Mi chodzi, dzięki za pluga ;)

#22 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 17.08.2011 17:15

NOWA WERSJA !!!Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage-
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie


Autor: bboygrun


Kolory
Obrywający widzi czerwony HUD
Atakujący zielony HUD
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy HUD


CVARY:

 Bullet_Damage_Mode : 
- 0 = It only uses the Director Hud Message --> DEFAULT
- 1 = It Uses HudMessage when the victim is far from the attacker AND when the victim & attacker are near it uses Director Hud Message.
//przepraszam tego nie wiem jak przetłumaczyć 

 Bullet_Damage_Distance :[Only work when Bullet_Damage_Mode is set to 1]
- When the attacker and the victim are at X distance, we will use HudMessage. --> DEFAULT = 600
//nie wiem

 Bullet_Damage_ShowWalls :
- 0 : wyłączone (domyślnie)
- 1 : Nie pokazuj obrażeń jeśli strzał przez ścianę .

 Bullet_Show_Spec :
- 0 : Wyłączone
- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
- 0 : Wyłączone
- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

 Color_RGB_Victim :
( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo
.

 Color_RGB_Attacker
( DEFAULT = 000255000 )
DLA ATAKUJĄCEGO

 Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz


nowe cvary !!! 13 sierpnia 2011

 Bullet_Text_Mode
- 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE
- 1 : HUD MESSAGE SIZE
//nie wiem


Bullet_Show_Mode ( DEFAULT = Arch of Circle )ponizej numerki ze screenami
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle --->http://img855.images....clevictime.jpg


@edycja Nowa wersja 13 sierpnia 2011 . Dodano nowe cvary
Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

sorry za załącznik
DOWNLOAD:

Załączone pliki


Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2011 17:17

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#23 BoSSik23

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.01.2012 07:10

A to się instaluje w tradycyjny sposób ? Czyli że bullet_damage.amxx do plugins a do scriptings bullet_damage.sma i do plugins.ini dopisujemy bullet_damage.amxx ?
  • +
  • -
  • 0

#24 Jednorozus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:106
  • Lokalizacja:Gdzies daleko i bardzo wysoko
Offline

Napisano 29.01.2012 07:29

bullet_damage.amxx do plugins,
bullet_damage.sma do scripting,
bulletdamage.inc do includes
  • +
  • -
  • 0

#25 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 30.01.2012 21:03

moim zdaniem bullet damage v1 jest o wiele lepszy ..
tutaj fulla auto i caly ekran jest kolorwy od cyfr ;|
nie lepiej tak wyedytowac v1 zeby przy head shoocie pisalo nad czasem rundy Head Shot
i tyle i wyłącz pokazywane dmg przez skan ?

moje zdanie :)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#26 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.01.2012 21:20

No nieźle ale i tak zostaje przy swoim :)
  • +
  • -
  • 0

#27 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 25.04.2012 18:07

Myślę, że jest to spowodowane znacznym spadkiem ciśnienia atmosferycznego, który w znacznym stopniu odbiega od normy :)

A tak na poważnie po Twoich informacjach "coś mi to nie działa" to myślę że "coś masz źle zrobione".
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#28 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 25.04.2012 19:09

cos mi to nie działa wiecie co jest??

amx_brain 0 ?

Piszcie w działach ;)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#29 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 27.06.2012 20:35

ten plik .inc gdzie trzeba wrzucić?

Ja nie mam czegos takiego jak "includes" wtf? :D
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#30 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 27.06.2012 20:41

"includes" - > "include" tak powinien to napisać.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#31 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 27.06.2012 20:44

a gdzie to dokladnie jest?

Ale dziala mi bez tego ;o
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#32 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 27.06.2012 20:51

Tego nie musisz wrzucać to jest tylko dla bawiących się w programowanie w pawnie.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#33 PackI

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:tomek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2012 20:33

Gdzie dodać inc?
  • +
  • -
  • 0
Polskie Forum-GSM e-ForumGSM.pl

#34 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 25.12.2012 20:35

Inc służy do kompilacji. Na serwerze nie musisz wgrywać.
  • +
  • -
  • 0

#35 panmega

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:Srebrna
Offline

Napisano 31.01.2013 10:06

Badziewie nie działa.

#36 xSebastianx

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:ghghg
Offline

Napisano 03.07.2013 11:56

a gdzie to dopisac ??



#37 waldek4

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2013 22:13

Nie działa mi napis HEADSHOT

Bullet_Hs_Mode "2"

 

mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...


  • +
  • -
  • 0

#38 Panu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Pan Panu
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 09.12.2013 18:33

Nie działa mi napis HEADSHOT

Bullet_Hs_Mode "2"

 

mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...

 

Napis nie działa w wersji 1.7 

Ściągnij sobie najnowszą wersję 2.0, tam już działa napis: https://forums.allie...ad.php?t=151190


  • +
  • -
  • 1

- IP Serwera: 212.91.26.9:27018
- Rozgrywka: Only DD2 - 4Fun Lite

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Darmowe Filmy Online! Warto za lukać, duży wybór! Nie wymaga Premium by oglądać Filmy.


#39 Bonhart

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 21.09.2015 14:44

sma do scripting amxx do plugins, i dopisujemy do plugins.ini ? czy cos jeszcze?


  • +
  • -
  • 0

#40 Assasinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 28.09.2015 09:27

TYlko do plugins.ini dopisujemy

 

i to do amxx.cfg

 Bullet_Damage_Mode : 
- 0 = It only uses the Director Hud Message --> DEFAULT
- 1 = It Uses HudMessage when the victim is far from the attacker AND when the victim & attacker are near it uses Director Hud Message.
//przepraszam tego nie wiem jak przetłumaczyć 

 Bullet_Damage_Distance :[Only work when Bullet_Damage_Mode is set to 1]
- When the attacker and the victim are at X distance, we will use HudMessage. --> DEFAULT = 600
//nie wiem

 Bullet_Damage_ShowWalls :
- 0 : wyłączone (domyślnie)
- 1 : Nie pokazuj obrażeń jeśli strzał przez ścianę .

 Bullet_Show_Spec :
- 0 : Wyłączone
- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
- 0 : Wyłączone
- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

 Color_RGB_Victim :
( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo
.

 Color_RGB_Attacker
( DEFAULT = 000255000 )
DLA ATAKUJĄCEGO

 Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz


nowe cvary !!! 13 sierpnia 2011

 Bullet_Text_Mode
- 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE
- 1 : HUD MESSAGE SIZE
//nie wiem


Bullet_Show_Mode ( DEFAULT = Arch of Circle )ponizej numerki ze screenami

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych