
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)Nowe cvary, możliwość zmiany koloru HUD'a, dodano DHUD.
#21
Napisano 21.06.2011 06:43

#22
Napisano 17.08.2011 17:15
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie
Autor: bboygrun
Kolory
Obrywający widzi czerwony HUD
Atakujący zielony HUD
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy HUD
CVARY:
Bullet_Damage_Mode : - 0 = It only uses the Director Hud Message --> DEFAULT - 1 = It Uses HudMessage when the victim is far from the attacker AND when the victim & attacker are near it uses Director Hud Message. //przepraszam tego nie wiem jak przetłumaczyć Bullet_Damage_Distance :[Only work when Bullet_Damage_Mode is set to 1] - When the attacker and the victim are at X distance, we will use HudMessage. --> DEFAULT = 600 //nie wiem Bullet_Damage_ShowWalls : - 0 : wyłączone (domyślnie) - 1 : Nie pokazuj obrażeń jeśli strzał przez ścianę . Bullet_Show_Spec : - 0 : Wyłączone - 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode - 0 : Wyłączone - 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot - 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : ( DEFAULT = 255000000 ) //kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo . Color_RGB_Attacker ( DEFAULT = 000255000 ) DLA ATAKUJĄCEGO Color_RGB_Ourself_Teammate ( DEFAULT = 255102021 ) //kiedy sam siebie z granata uderzysz nowe cvary !!! 13 sierpnia 2011 Bullet_Text_Mode - 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE - 1 : HUD MESSAGE SIZE //nie wiem Bullet_Show_Mode ( DEFAULT = Arch of Circle )ponizej numerki ze screenami- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle --->http://img855.images....clevictime.jpg
@edycja Nowa wersja 13 sierpnia 2011 . Dodano nowe cvary
Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)
sorry za załącznik
DOWNLOAD:
Załączone pliki
Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2011 17:17
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#23
Napisano 29.01.2012 07:10
#24
Napisano 29.01.2012 07:29
bullet_damage.sma do scripting,
bulletdamage.inc do includes
#25
Napisano 30.01.2012 21:03
tutaj fulla auto i caly ekran jest kolorwy od cyfr ;|
nie lepiej tak wyedytowac v1 zeby przy head shoocie pisalo nad czasem rundy Head Shot
i tyle i wyłącz pokazywane dmg przez skan ?
moje zdanie

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#26
Napisano 30.01.2012 21:20

#27
Napisano 25.04.2012 18:07

A tak na poważnie po Twoich informacjach "coś mi to nie działa" to myślę że "coś masz źle zrobione".
#28
Napisano 25.04.2012 19:09
amx_brain 0 ?cos mi to nie działa wiecie co jest??
Piszcie w działach

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#30
Napisano 27.06.2012 20:41
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#32
Napisano 27.06.2012 20:51
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#33
Napisano 25.12.2012 20:33
#34
Napisano 25.12.2012 20:35
#35
Napisano 31.01.2013 10:06
#36
Napisano 03.07.2013 11:56
a gdzie to dopisac ??
#37
Napisano 07.12.2013 22:13
Nie działa mi napis HEADSHOT
Bullet_Hs_Mode "2"
mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...
#38
Napisano 09.12.2013 18:33
Nie działa mi napis HEADSHOT
Bullet_Hs_Mode "2"
mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...
Napis nie działa w wersji 1.7
Ściągnij sobie najnowszą wersję 2.0, tam już działa napis: https://forums.allie...ad.php?t=151190
- IP Serwera: 212.91.26.9:27018
- Rozgrywka: Only DD2 - 4Fun Lite
Darmowe Filmy Online! Warto za lukać, duży wybór! Nie wymaga Premium by oglądać Filmy.
#39
Napisano 21.09.2015 14:44
sma do scripting amxx do plugins, i dopisujemy do plugins.ini ? czy cos jeszcze?
#40
Napisano 28.09.2015 09:27
TYlko do plugins.ini dopisujemy
i to do amxx.cfg
Bullet_Damage_Mode : - 0 = It only uses the Director Hud Message --> DEFAULT - 1 = It Uses HudMessage when the victim is far from the attacker AND when the victim & attacker are near it uses Director Hud Message. //przepraszam tego nie wiem jak przetłumaczyć Bullet_Damage_Distance :[Only work when Bullet_Damage_Mode is set to 1] - When the attacker and the victim are at X distance, we will use HudMessage. --> DEFAULT = 600 //nie wiem Bullet_Damage_ShowWalls : - 0 : wyłączone (domyślnie) - 1 : Nie pokazuj obrażeń jeśli strzał przez ścianę . Bullet_Show_Spec : - 0 : Wyłączone - 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode - 0 : Wyłączone - 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot - 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : ( DEFAULT = 255000000 ) //kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo . Color_RGB_Attacker ( DEFAULT = 000255000 ) DLA ATAKUJĄCEGO Color_RGB_Ourself_Teammate ( DEFAULT = 255102021 ) //kiedy sam siebie z granata uderzysz nowe cvary !!! 13 sierpnia 2011 Bullet_Text_Mode - 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE - 1 : HUD MESSAGE SIZE //nie wiem Bullet_Show_Mode ( DEFAULT = Arch of Circle )ponizej numerki ze screenami
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych