Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usuniecie sound w odliczaniu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arthemjusz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 19.03.2011 13:25

Chciałbym usunąć z tego pluginu cały sound tak by po prostu było pokazane odliczanie bez dźwięku w tle

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
//#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Countdown"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mr.Apple"

new countdown
new time_s

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound( "zombie_plague/ten.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/nine.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/eight.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/seven.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/six.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/five.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/four.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/three.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/two.wav" )
precache_sound( "zombie_plague/one.wav" )
}

public event_round_start()
{
set_task(4.0, "zombie_countdown")
time_s = 10
countdown = 9
}

public zombie_countdown()
{
new speak[ 10 ][] = { "zombie_plague/one.wav", "zombie_plague/two.wav", "zombie_plague/three.wav", "zombie_plague/four.wav", "zombie_plague/five.wav", "zombie_plague/six.wav", "zombie_plague/seven.wav", "zombie_plague/eight.wav", "zombie_plague/nine.wav", "zombie_plague/ten.wav" }

emit_sound( 0, CHAN_VOICE, speak[ countdown ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
countdown--

set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "Infekcja na Cs-Duo.pl rozpocznie sie za %i", time_s);
--time_s;


if(time_s >= 1)
{
set_task(1.0, "zombie_countdown")
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.03.2011 13:32

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

//#include <zombieplague>



#define PLUGIN "[ZP] Countdown"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mr.Apple"



new countdown

new time_s



public plugin_init() 

{

        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

        register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")



}



public event_round_start()

{

        set_task(4.0, "zombie_countdown")

        time_s = 10

        countdown = 9

}



public zombie_countdown()

{

        

        countdown--

                

        set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);

        show_hudmessage(0, "Infekcja na Cs-Duo.pl rozpocznie sie za %i", time_s);

        --time_s;

        



        if(time_s >= 1)

        {

                set_task(1.0, "zombie_countdown")

        }

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Arthemjusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 19.03.2011 13:35

Dziękuje :) Plusik leci :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych