Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Ghost After Deathby HoLLyWooD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.03.2011 07:13

Ghost After Death
by HoLLyWooD


Dołączona grafika
Po śmierci, gracz staje się duchem.
Żywi gracze mogą widzieć duchy jedynie z bliska.
Gracz który jest duchem widzi siebie (ducha) zza pleców.
Duchy nie mają wpływu na rozgrywkę. Duchy mogą przenikać przez ściany
Wiadomości pisane przez duchy są widocznie tylko dla martwych graczy (bo nie każdy może być duchem) i innych duchów.

Jak na razie błędami są:
- brak celownika po odrodzeniu
- 0 dodatkowej amunicji po odrodzeniu
- kamera zatrzymuje się gdy wlatujemy w ścianę (głębiej)

Dołączona grafika

ghost_admin 0 // Duchem może być tylko admin


Dołączona grafika
say /ghost - menu

Dołączona grafika
Folder cstrike z archiwum wiadomo gdzie wkleić
Na koniec dopisać death_ghost.amxx do plugins.ini

Dołączona grafika
Dołączona grafika


FILMIK
YouTube - Ghost after death plugin for CS 1.6 by HoLLyWooD (KodPortal.ru team)


Sam kod źródłowy jeżeli ktoś nie chce all pobierać (np.: jakiś skrypter)
Załączony plik  death_ghost.sma   7,9 KB  160 Ilość pobrań
  death_ghost.amxx

Załączone pliki


Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 19.03.2011 07:51

  • +
  • -
  • 3

#2 dezerter_af

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:108
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sergiusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.03.2011 10:15

Super :)

Tylko trochę może rozpraszać podczas jakiejś rozgrywki więc tylko serwery 4fun. Na dniach postaram się dodać jakiś lepszy model bo ten mało ghostowaty jest :P
  • +
  • -
  • 0

Grafika na szkle jest idealnym pomysłem na odświeżenie swojego domu. Szkło z grafika dzięki swojej elastyczności można zamontować w każdym pomieszczeniu bez jakichkolwiek obaw! Np. do kuchni.

W swoim asortymencie posiadamy kilka produktów, aby w pełni zadowolićo czekiwania naszego klienta. Oprócz dużych grafik na szkle, firma GlassDekor zajmuję się produkcją obrazów.

Jako jedyni w swoim rejonie posiadamy drukarkę, która umożliwia druk UV na każdym płaskim materiale!   Zapraszamy do kontaktu:

Glassdecor - grafika na szkle

Glassdecor - szkło do kuchni


#3 Fragusek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.03.2011 22:14

zajeb*** dostajesz (+) ;]

na 4Funa w Halloween wrzucić :D

#4 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 17.04.2011 11:34

Na cod nie polecam. Nie daje broni i brak celownika.
  • +
  • -
  • 0

#5 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 17.04.2011 11:54

Jak na razie błędami są:

- brak celownika po odrodzeniu

- 0 dodatkowej amunicji po odrodzeniu

- kamera zatrzymuje się gdy wlatujemy w ścianę (głębiej)

  • +
  • -
  • 0

#6 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 17.04.2011 13:52

Abes Mapper

co do amunicji i celownika nie można tak ??


public event_round_start(){
	new i;
	for(i=1;i<=get_maxplayers();i++){
		if(is_ghost[i]){
			if(task_exists(i+TASK_BACK))
				remove_task(i+TASK_BACK);
				
			set_task(1.0,"back_item",i+TASK_BACK);
                        set_task(0.1,"pokaz_celownik", i);
			
			cs_set_user_team(i,old_team[i]);
			set_user_noclip(i);
			set_view(i, CAMERA_NONE)
			set_user_godmode(i,0);
		}
		is_ghost[i] = false;
	}
	endround = false;
}

public back_item(id){
	id-=TASK_BACK;
	give_item(id,"weapon_knife");
	switch(old_team[id]){
		case CS_TEAM_CT: {
                                      give_item(id,"weapon_usp");
                                      cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
                                 }
		case CS_TEAM_T: {
                                      give_item(id,"weapon_glock18");
                                      cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 24)
                                }
	}
}

public pokaz_celownik(player)
{
        message_begin(MSG_ONE, gmsgHideWeapon, _, player)
	write_byte(0)
	message_end()
}



Użytkownik Daku edytował ten post 17.04.2011 13:53

  • +
  • -
  • 0

#7 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 23.05.2011 15:03

Witam plugin fajny. A na taki pomysł wpadłem. Czy aim by działał te dychy. To by był fajny anty aim (jak by to działało). Nie sprawdzałem ale wy możecie to zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#8 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 23.05.2011 16:43

Może chodzi Ci o coś takiego: Lucia Hallucination - antywallhack - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Korzystając z posta: Daku - Nie do Abesa pytanie, On nie stworzył tego pluga ;d
  • +
  • -
  • 0

#9 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 24.05.2011 13:30

Nie zrozumiałeś mnie chyba. Pytałem się czy te duchy aim wykrywa, a nie jaki plugin to robi.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych