Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Doublejump pod Poziom Hadmin_level_H


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Soulbane

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 16.03.2011 18:18

Witam! Poszukuję pluginu DOUBLEJUMP, lecz musi byc on pod poziom admina H (flaga T)

Szukałem wszędzie... :/
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 16.03.2011 19:03


#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



public plugin_init() {

	register_plugin("Double Jump", "1.0", "RPK. Shark & DarkGL");

	

	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}





public CmdStart(id, uc_handle)

{

	static moze_skoczyc;

	

	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))

		return FMRES_IGNORED;

	

	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))

	{

		moze_skoczyc &=  ~(1<<id)  

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity, velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND){

		moze_skoczyc |= (1<<id)

	}

		

	return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Soulbane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 16.03.2011 19:15

Dzięki, na ciebie zawsze można liczyc :) Łap + :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych