←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem ze stworzeniem klasy zabijajacej 1...

Zablokowany

  • +
  • -
Rahmir - zdjęcie Rahmir 16.03.2011

Witam !
Robię klasę Elitarny Snajper i chcę aby jej szansa z zabicia z AWP wynosiła 1/2.
Korzystam z tego poradnika "http://amxx.pl/topic...e-1x-dla-klas/" lecz nie rozumiem o co chodzi w tej linijce :

Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



.SMA klasy :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<18)
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Elitarny snajper";
new const opis[] = "Posiada AWP, 50 hp bazowe, 60 pancerza. Szybko biega.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




Próbowałem też zrobić tak :

To :
public plugin_init()

Zmieniłem na :

public plugin_init(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")


Lecz przy kompilacji wyskakuje błąd :

codclass_awp.sma(16) : error 025: function heading differs from prototype

1 Error.
Could not locate output file codclass_awp.amxx (compile failed).





Moze ktoś pomóc albo dać gotowca :)?
Dzięki i pozdrawiam, Rahmir.
Użytkownik Rahmir edytował ten post 16.03.2011 14:41
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 16.03.2011

ehh
[code=auto:0]#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<18)

new const nazwa[] = "Elitarny snajper";
new const opis[] = "Posiada AWP, 50 hp bazowe, 60 pancerza. Szybko biega.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}[code=auto:0]
tylko przeczytaj całego tutka i sie dowiesz co dalej musisz zrobic ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
Rahmir - zdjęcie Rahmir 16.03.2011

Ziom, nie wiem nie moge, wyskoczylo 7 errorow :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

qwe.sma(16) : error 025: function heading differs from prototype
qwe.sma(16) : warning 215: expression has no effect
qwe.sma(17) : error 055: start of function body without function header
qwe.sma(20) : error 021: symbol already defined: "cod_register_class"
qwe.sma(28) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
qwe.sma(28) : warning 215: expression has no effect
qwe.sma(28) : error 001: expected token: ";", but found "]"
qwe.sma(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
qwe.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
7 Errors.





.SMA klasy :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Anty-Terrorysta";
new const opis[] = "Posiada AWP, 80 hp bazowe, 100 pancerza. Szybko biega.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init(RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Jakby ktoś mógł np gotowca zrobić a ja zobacze jaki błąd robie ? ;>
Albo po prostu napisac gdzie on lezy.
Użytkownik Rahmir edytował ten post 16.03.2011 15:17
Odpowiedz

  • +
  • -
NoBody - zdjęcie NoBody 16.03.2011

A proszę cie bardzo

Załączone pliki

Odpowiedz
Zablokowany