Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze stworzeniem klasy zabijajacej 1/x z awp

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rahmir

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 16.03.2011 14:40

Witam !
Robię klasę Elitarny Snajper i chcę aby jej szansa z zabicia z AWP wynosiła 1/2.
Korzystam z tego poradnika "http://amxx.pl/topic...e-1x-dla-klas/" lecz nie rozumiem o co chodzi w tej linijce :

Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



.SMA klasy :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<18)
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Elitarny snajper";
new const opis[] = "Posiada AWP, 50 hp bazowe, 60 pancerza. Szybko biega.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




Próbowałem też zrobić tak :

To :
public plugin_init()

Zmieniłem na :

public plugin_init(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")


Lecz przy kompilacji wyskakuje błąd :

codclass_awp.sma(16) : error 025: function heading differs from prototype

1 Error.
Could not locate output file codclass_awp.amxx (compile failed).





Moze ktoś pomóc albo dać gotowca :)?
Dzięki i pozdrawiam, Rahmir.

Użytkownik Rahmir edytował ten post 16.03.2011 14:41

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.03.2011 14:48

ehh
[code=auto:0]#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<18)

new const nazwa[] = "Elitarny snajper";
new const opis[] = "Posiada AWP, 50 hp bazowe, 60 pancerza. Szybko biega.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}[code=auto:0]
tylko przeczytaj całego tutka i sie dowiesz co dalej musisz zrobic ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Rahmir

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 16.03.2011 15:16

Ziom, nie wiem nie moge, wyskoczylo 7 errorow :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

qwe.sma(16) : error 025: function heading differs from prototype
qwe.sma(16) : warning 215: expression has no effect
qwe.sma(17) : error 055: start of function body without function header
qwe.sma(20) : error 021: symbol already defined: "cod_register_class"
qwe.sma(28) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
qwe.sma(28) : warning 215: expression has no effect
qwe.sma(28) : error 001: expected token: ";", but found "]"
qwe.sma(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
qwe.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
7 Errors.





.SMA klasy :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Anty-Terrorysta";
new const opis[] = "Posiada AWP, 80 hp bazowe, 100 pancerza. Szybko biega.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init(RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Jakby ktoś mógł np gotowca zrobić a ja zobacze jaki błąd robie ? ;>
Albo po prostu napisac gdzie on lezy.

Użytkownik Rahmir edytował ten post 16.03.2011 15:17

  • +
  • -
  • 0

#4 NoBody

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 16.03.2011 18:12

A proszę cie bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych