max po 200
Zycie-200
Kondycja-200
Inteligencja-200
Wytrzymalosc-200
bo jest max po 100 proszę o pomoc

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.03.2011 16:18
Napisano 15.03.2011 16:44
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<200)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<200)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<200)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<200)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}
if(kondycja_gracza[id]<~100~)Zmieniamy na to co chcemy. (Bez tyldy "~")
Użytkownik Whisper edytował ten post 15.03.2011 16:45
Napisano 15.03.2011 17:41
case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<150) inteligencja_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<150) zdrowie_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<150) wytrzymalosc_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<150) kondycja_gracza[id]++;
Napisano 15.03.2011 23:27
Napisano 16.03.2011 15:03
Napisano 16.03.2011 15:34
Napisano 16.03.2011 16:10
Napisano 16.03.2011 16:13
Napisano 16.03.2011 18:08
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych