Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 13.03.2011 23:49
#2
Napisano 16.03.2011 23:28
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Czy duzo miejsca?"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("sprawdz", "cmdSprawdz");
}
public cmdSprawdz(id){
new Float:vfOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vfOrigin);
if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 50.0))
client_print(id, print_chat, "Jest wystarczajaco duzo miejsca");
else
client_print(id, print_chat, "Nie ma wystarczajaco duzo miejsca");
}
czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){
new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3];
vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0];
vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1];
vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2];
//1
vfStart[0] += odleglosc;
vfEnd[0] -= odleglosc;
if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY
&& engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY)
return 0;
//2
vfStart[0] -= odleglosc;
vfEnd[0] += odleglosc;
vfStart[1] += odleglosc;
vfEnd[1] -= odleglosc;
if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY
&& engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY)
return 0;
return 1;
}
#3
Napisano 17.03.2011 21:38
#4
Napisano 17.03.2011 22:30
funkcja czyDuzoMiejsca() ma potencjalnie chronić przed podłożeniem miny w przejściu; ten plugin po wpisaniu w konsoli
sprawdzwypisuje informacje czy dopuściłby podłożenie miny w miejscu gdzie stoisz
#5
Napisano 17.03.2011 22:42
Dodano 17 marzec 2011 - 23:23:
A i teraz jak zmieniać odległośc?
Dodano 17 marzec 2011 - 23:34:
To jest tylko na sprawdzanie, ale min i tak nie blokuje w miejscu zakazanym. I powiedz jak zmieniać odległość.
#6
Napisano 17.03.2011 23:40
potrzebuję źródła, żeby to uzupełnić albo sam ogarniesz
czyDuzoMiejsca(vfOrigin, odleglosc)np.
czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 33.0)
jeśli to zwróci 0 to wyjdź z funkcji podkładającej minę
#7
Napisano 18.03.2011 00:13
Dodano 18 marzec 2011 - 00:17:
Najlepiej dam przykładowe sma i tam zrób a ja sobie poradze.
QTM_CodMod.sma 48,95 KB 50 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#8
Napisano 18.03.2011 00:30
a tak
to 33.0 możesz dać do cvara i
cvar_odleglosc = register_cvar("amx_miny_odleglosc", "33.0");if(!czyDuzoMiejsca(origin, get_pcvar_float(cvar_odleglosc)))
#9
Napisano 18.03.2011 00:33
Dodano 18 marzec 2011 - 01:01:
A ten cvar gdzie?
if(!czyDuzoMiejsca(origin, get_pcvar_float(cvar_odleglosc)))
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 18.03.2011 00:48
#10
Napisano 18.03.2011 12:47
#11
Napisano 18.03.2011 17:06
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 18.03.2011 17:08
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










