Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 13.03.2011 23:49
#2
Napisano 16.03.2011 23:28
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Czy duzo miejsca?" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("sprawdz", "cmdSprawdz"); } public cmdSprawdz(id){ new Float:vfOrigin[3]; pev(id, pev_origin, vfOrigin); if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 50.0)) client_print(id, print_chat, "Jest wystarczajaco duzo miejsca"); else client_print(id, print_chat, "Nie ma wystarczajaco duzo miejsca"); } czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){ new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3]; vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0]; vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1]; vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2]; //1 vfStart[0] += odleglosc; vfEnd[0] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; //2 vfStart[0] -= odleglosc; vfEnd[0] += odleglosc; vfStart[1] += odleglosc; vfEnd[1] -= odleglosc; if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY && engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY) return 0; return 1; }
#3
Napisano 17.03.2011 21:38
#4
Napisano 17.03.2011 22:30
funkcja czyDuzoMiejsca() ma potencjalnie chronić przed podłożeniem miny w przejściu; ten plugin po wpisaniu w konsoli
sprawdzwypisuje informacje czy dopuściłby podłożenie miny w miejscu gdzie stoisz
#5
Napisano 17.03.2011 22:42

Dodano 17 marzec 2011 - 23:23:
A i teraz jak zmieniać odległośc?
Dodano 17 marzec 2011 - 23:34:
To jest tylko na sprawdzanie, ale min i tak nie blokuje w miejscu zakazanym. I powiedz jak zmieniać odległość.
#6
Napisano 17.03.2011 23:40
potrzebuję źródła, żeby to uzupełnić albo sam ogarniesz
czyDuzoMiejsca(vfOrigin, odleglosc)np.
czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 33.0)
jeśli to zwróci 0 to wyjdź z funkcji podkładającej minę
#7
Napisano 18.03.2011 00:13
Dodano 18 marzec 2011 - 00:17:
Najlepiej dam przykładowe sma i tam zrób a ja sobie poradze.


#8
Napisano 18.03.2011 00:30
a tak

to 33.0 możesz dać do cvara i
cvar_odleglosc = register_cvar("amx_miny_odleglosc", "33.0");
if(!czyDuzoMiejsca(origin, get_pcvar_float(cvar_odleglosc)))
#9
Napisano 18.03.2011 00:33
Dodano 18 marzec 2011 - 01:01:
A ten cvar gdzie?
if(!czyDuzoMiejsca(origin, get_pcvar_float(cvar_odleglosc)))
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 18.03.2011 00:48
#10
Napisano 18.03.2011 12:47

#11
Napisano 18.03.2011 17:06
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 18.03.2011 17:08
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych