Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana Blocków


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Racz'Q

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:polska , gdyni
Offline

Napisano 12.03.2011 22:19

O tuż jak się robi podmianę bloków ? Normalnie wiem jak to się robi ,ale tu jest inna sytuacja . Po 1 nie wiem jakie pliki należą do serwera a jakie do bloków na moim serwerie , a po drugie te bloki co są teraz mają tylko 1 rozmiar ,a te co chce wgrać mają ich aż 4 . Jak to wgrać ?

I jeszcze jedno pytanko do tych co mają hns. Jak usunąc to ,że gdy się skacze na ctrl to jak się chce gwałtownie skręcić to hamujesz i słabo skręcasz ? Proszę o pomoc . Racz'Q :'(
  • +
  • -
  • 0

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 13.03.2011 01:01

Jesli chcesz zmienic zmienic modele to musisz stwozyc wlasne tekstury i za pomoca HL Model Viever zmieniasz w standardowych blokach.. Pozniej w sma blockmakera zmieniasz nazwy i sciezki do blokow na swoje.

Mam dokladny poradnik jak twozyc wlasne bloki, ale tutaj go nie podam.. Gdyz znowu dostane warna za "reklame" ;) (Ewentualnie pisz na pw ;))

Co do tego skrecania to w server.cfg wpisujesz sv_airaccelerate 100 ;)

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 13.03.2011 01:04

  • +
  • -
  • 1
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Racz'Q

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:polska , gdyni
Offline

Napisano 13.03.2011 12:12

Jesli chcesz zmienic zmienic modele to musisz stwozyc wlasne tekstury i za pomoca HL Model Viever zmieniasz w standardowych blokach.. Pozniej w sma blockmakera zmieniasz nazwy i sciezki do blokow na swoje.

Mam dokladny poradnik jak twozyc wlasne bloki, ale tutaj go nie podam.. Gdyz znowu dostane warna za "reklame" ;) (Ewentualnie pisz na pw ;))

Co do tego skrecania to w server.cfg wpisujesz sv_airaccelerate 100 ;)



Dzięki za tą komendę . Ale blocki jużmam gotowe tylko chcę je wgrać na serwer :) Czyli mówisz ,że jak mam .sma , to jak pozmieniam nazwy i ścieżki do nich to będzie działało ? + jeżeli chce dodać jeszcze np. inne blocki to daje do nich ścieżke i po prostu je dopisuje ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 13.03.2011 14:43

Pliki wrzucasz poprostu na ftp i fd do okreslonych folderow..
Jak masz linijke np.
new const gszBlockModelDefault[] = "models/blockmaker/bm_block_default.mdl";
To zmieniasz na swoje nazwy ktore odpowiadaja plikom na serwerze np. tak
new const gszBlockModelDefault[] = "models/BlakRajder/blok_losowy.mdl";
itp :)
Co do nazw..
Je zmieniasz tylko jesli chcesz zeby sie bloki inaczej nazywaly :)

Jesli chcesz nowe bloki dorobic do bm to musisz edytowac sma ;)
  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych