Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowe dzwięki przy zabiciu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 VoldO

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.12.2008 22:20

Witam.Mam plugin co odtwarza 3 losowe dzwieki przy zabiciu,a chciał bym żeby odtwarzał 10 losowych,jak by mi ktoś pomógł go przerobic był bym bardzo wdzieczny.Pozdro

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Death Sound" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Sn!ff3r" 


public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") 
} 

public hook_death() 
{ 
  new rand = random_num(0,2) 

  switch(rand) 
  { 
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/die") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/die2") 
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die3") 
  } 
} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/die.wav") 
precache_sound("misc/die2.wav") 
precache_sound("misc/die3.wav") 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 08.12.2008 22:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
{
  new rand = random_num(0,10)

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/die")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/die2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/die4")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/die5")
    case 5: client_cmd(0,"spk misc/die6")
    case 6: client_cmd(0,"spk misc/die7")
    case 7: client_cmd(0,"spk misc/die8")
    case 8: client_cmd(0,"spk misc/die9")
    case 9: client_cmd(0,"spk misc/die10")
  }
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/die.wav")
precache_sound("misc/die2.wav")
precache_sound("misc/die3.wav")
precache_sound("misc/die4.wav")
precache_sound("misc/die5.wav")
precache_sound("misc/die6.wav")
precache_sound("misc/die7.wav")
precache_sound("misc/die8.wav")
precache_sound("misc/die9.wav")
precache_sound("misc/die10.wav")
}

Mogłeś wziać na logikę :P
Kompilator

Przykro mi Szakal ale Twoje nie zadziała.
  • +
  • -
  • 0

#3 Szakal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:274
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.12.2008 22:29

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//pobrano z ---.pl
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
{
  new rand = random_num(0,10)

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/die") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/die2") 
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die3")
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/die4") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/die5") 
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die6")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die7")
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/die8") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/die9") 
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die10")
  }
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/die.wav") 
precache_sound("misc/die2.wav") 
precache_sound("misc/die3.wav")
precache_sound("misc/die4.wav") 
precache_sound("misc/die5.wav") 
precache_sound("misc/die6.wav")
precache_sound("misc/die7.wav")
precache_sound("misc/die8.wav") 
precache_sound("misc/die9.wav") 
precache_sound("misc/die10.wav") 
}
;>


Wizu, byłeś troszku szybszy ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 08.12.2008 22:36

Byłem trochę szybszy i nie popełniłem tego błędu, który teraz zatuszowałeś :P To tak dla wyjaśnienia.
  • +
  • -
  • 0

#5 Szakal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:274
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.12.2008 22:38

Człowiek uczy się na błędach ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 VoldO

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.12.2008 22:56

dzięki wielkie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych