Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk - ubranie wroga

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 11.03.2011 19:23

Witam. Może mi tu ktoś opisać co mam dodać do mojej klasy, aby miała ubranie wroga. Próbowałem wyciągnąć to z innego perku, ale nie dałem rady.

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 12.03.2011 10:22

Na początku:
#include <hamsandwich>

Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

Do cod_class_enabled:
ZmienUbranie(id, 0);

Do cod_class_disabled:
ZmienUbranie(id, 1);

Na koniec:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}


@DOWN: A no tak :P

Użytkownik Goliath edytował ten post 12.03.2011 10:43

  • +
  • -
  • 1

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.03.2011 10:41

Zapomniałeś Goliath o:

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
:P


To dodaj pod new bool:ma_klase[33];

public Spawn może być też tak:

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 12.03.2011 10:43

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych