Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Zmienna w skilluopis w srodku..

PokeMod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tombraider

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 18:38

Witam,

Podczas pisania nowego skilla wystąpił w mojej głowie mętlik.
Chcę zrobić większe obrażenia ze zwykłych broni gdy ktoś ma pokemona A ze skillem X,
zaregistrowałem event w głównym pliku (pokemod.sma), w pliku odpowiadającym za funkcje zdarzeń wkleiłem funkcję,
No i wyszło mi coś takiego:

[...]
damage *= mnoznik
[...]

w plikach ze skillami napisałem tak, by mając aktywnego skilla, mnoznik wynosił N.

public Skill(id, skill, props)
 {
	if( SkillTrulyActive(id, skill) )
	{
		mnoznik == 3
	}
 }

// C:\Kompilator AMXX\[...](46 -- 47) : warning 21
5: expression has no effect

Przy czym:
linijka 46: mnoznik == 3
linijka 47: }


Nie mam zbytnio pomysłu jak to rozłożyć.. Jakieś sugestie?
  • +
  • -
  • 0

#2 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.03.2011 19:23

mnoznik = 3;

O jedno = za dużo ;D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 tombraider

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 20:28

Hmm, no nie wiem..
Po zmianie na @up wyskoczyły następujące błędy:
// C:\Kompilator AMXX\include\pokemon/skills/custom2.inl(46) : error 022: must
be lvalue (non-constant)
// C:\Kompilator AMXX\include\pokemon/skills/custom2.inl(46) : warning 215: exp
ression has no effect

Użytkownik tombraider edytował ten post 11.03.2011 20:28

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych