Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmniejszone obrazenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 10.03.2011 22:35

Kierujac sie tym tematem:
[Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Chcialem zrobic tez cos takiego tylko w droga strone mianowicie zmniejszenie otrzymywanych obrazen tylko cos robie zle i niewiem co proszę o pomoc

Szukam
new player_dmg[33]
nizej dodaje
new d_reduce[33]
szukam
for (new i=0; i < 33; i++) {
nizej dodaje
d_reduce[i]=0

szukam
public add_bonus_redirect(id)
public add_bonus_redirect(id)
{
	if (player_b_redirect[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
		}
		
	}
}
Dodaje i wyglada to tak

public add_bonus_redirect(id)
{
	if (player_b_redirect[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
		}
		
	}
	if (d_reduce[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+d_reduce[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,d_reduce[id],0,"")
		}
		
	}
}
szukam
public call_cast(id)

dodaje
case Nekromanta:
		{
    			d_reduce[id] += 3 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj, np. "random_num(1,5)"
    			if(d_reduce[id] > 12) {
        		d_reduce[id] = 12 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
        		show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", d_reduce[id])
    		}
    			else show_hudmessage(id, "Masz o +%i zmniejszone otrzymywane obrazenia", d_reduce[id])
		}

I z tamtego poradnika wynika ze to tyle tyle ja jak zrobie tak to niewidac paska ladowania w ogóle niema mocy tak jakby ;/ proszę o pomoc

Użytkownik cesik edytował ten post 11.03.2011 00:40


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.03.2011 22:53

Bo normalnie nekro nie ma żadnej mocy na nożu, czyli musisz najpierw znaleźć
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)

i zamienić na
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)

I chyba pomieszałeś coś ze zmiennymi (nazwami tablic).

Użytkownik sebul edytował ten post 10.03.2011 22:54

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 10.03.2011 23:07

Sebul ty jednak jestes mistrzostwo swiata xD pasek sie laduje jutro sprawdze czy dzialaja te zmniejszone obrazenia bo dzisia niemam z kim, No normalnie prze git jestes :D(tyle sie z tym meczylem) +

Sebul dziala :D wsio OK

Użytkownik cesik edytował ten post 10.03.2011 23:14





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych