Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Human ClassNie czyta w nastepnej rundzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 10.03.2011 11:17

Witam mam pytanie bo mencze sie już z tym tak długo hehe i nikt mi niemoże chyba pomóc chodzi o to czy:
da się tak zrobic by klasa ludzi zapisywała sie na cała mape? bo teraz wybieramy klase i przeżyjemy mamy ją w nastepnej rundzie ale gdy zarazi nas zombi klasaprzepada i trzeba od nowa ja wybrać może ktoś mi pomóc i dodać w tym menu, że klasa wybieramy raz na cała mape i sie zapisuje nawet jeśli zarazi nas zombi i, że jak wybierzemy nową klase to wyskoczy komunikat "Twoja klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie".
Dzięki z góry proszę o odpowiedź.


/* 
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.

Here is TO DO list:

1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
	register_clcmd("postac", "human_menu")
}
public NewRound()
{
	for(new id=1;id<32;id++)
	{
		if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
		{
			switch(g_player_class[id])
			{
				case 1: g_player_class[id] = 1
				case 2: g_player_class[id] = 2
				case 3: g_player_class[id] = 3
				case 4: g_player_class[id] = 4
				case 5: g_player_class[id] = 5
			}
		}
	}
}


public human_menu(id)
{
  new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
  menu_additem(menu, "\Skoczek (Grawitacja)", "1", 0)
  menu_additem(menu, "\Sprinter(Szybkosc)", "2", 0)
  menu_additem(menu, "\Grubson (HP)", "3", 0)
  menu_additem(menu, "\Obronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
  menu_additem(menu, "\X-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  menu_display(id, menu, 0)
 
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
 if( item == MENU_EXIT )
 {
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 new data[6], iName[64]
 new access, callback
 menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
 new key = str_to_num(data)
 switch(key)
 {
  case 1:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 1
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Skoczek (Grawitacja)")
  }
  case 2:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 2
   set_user_health(id, 100)
   set_user_armor(id, 30)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Sprinter(Szybkosc)");
  }
  case 3: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 3
   set_user_health(id, 250)
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Grubson (HP)");
  }
  case 4: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 4
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 50)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Obronca Krzyza (Armor)");
  }
  case 5: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 5
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 150)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: X-Men (Premium)")
  }
 }
 menu_destroy(menu)
 return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych