Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie odtwarza ;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 robberto111

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:sna
Offline

Napisano 06.03.2011 10:15

emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

Próbowałem przez spk misc/zombie_madness1.wav i dalej to samo ;/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.03.2011 11:29


#include <fakemeta>

new const gSound[] = "misc/zombie_madness1.wav";



public plugin_precache() engfunc(EngFunc_PrecacheSound, gSound);



/*DO FUNKCJI DODAJESZ*/

emit_sound(id, CHAN_VOICE, gSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

Użytkownik Diablix edytował ten post 06.03.2011 11:29

  • +
  • -
  • 1

#3 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.03.2011 11:36

emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

Dziwisz się?
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#4 robberto111

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:sna
Offline

Napisano 06.03.2011 12:08


emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

Dziwisz się?


w sma mialem normalnie ;d ale dzięki

Dodano 06 marzec 2011 - 12:51:
OK dziala /lock ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych