emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
Próbowałem przez spk misc/zombie_madness1.wav i dalej to samo ;/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.03.2011 10:15
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
Napisano 06.03.2011 11:29
#include <fakemeta> new const gSound[] = "misc/zombie_madness1.wav"; public plugin_precache() engfunc(EngFunc_PrecacheSound, gSound); /*DO FUNKCJI DODAJESZ*/ emit_sound(id, CHAN_VOICE, gSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Użytkownik Diablix edytował ten post 06.03.2011 11:29
Napisano 06.03.2011 11:36
Dziwisz się?emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
IP: ts3.cserwerek.pl
Napisano 06.03.2011 12:08
Dziwisz się?emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/zombie_madness1.wav.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych