Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa talibnie wybuchaWitam

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 14:56

Witam

Mam Problem z klasą talib. Nie wybucha jak naciskam E


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new sprite_blast,
     sprite_white;

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Po nacisnieciu E natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_klasa_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); 
	write_byte( 0 ); 
	write_byte( 10 ); 
	write_byte( 10 ); 
	write_byte( 255 ); 
	write_byte( 255 ); 
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 ); 
	write_byte( 128 ); 
	write_byte( 0 ); 
	message_end();
	
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
		
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
	
		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	user_silentkill(id);
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.03.2011 15:06

public cod_klasa_used(id)

Omg...
public cod_class_skill_used(id)


Radzę jeszcze dopisać:
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

Na początku to:
new bool:ma_klase[33];

I zmień:
	if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

Na:
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#3 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 18:23

ok działa:)
a dało by sie przerobić ze zabiera 125hp +inteligęcja?

#4 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 05.03.2011 18:34

Da się, a tobie za to inteligęcji brak :)

#5 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 18:42

HAaha dziecko 14 letnie będzie mi mowilo ze inteligecji brak haha... Przemuś staną ci jak to pisałeś?

Ja to napisałem czy by to ktoś tego nie zrobił.

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.03.2011 18:48

HAaha dziecko 14 letnie będzie mi mowilo ze inteligecji brak haha...

Wiek: 14

Ekhem... Sam masz 14 lat, a mówisz że inni to dzieci? CS nie działa zbyt dobrze na niektórych...

Nie wiem, po co ja ci to piszę... Zmień:
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);

Na:
cod_inflict_damage(id, pid, 125.0, 1.0);


PS. Neazo tylko odpowiedział na twoje pytanie. Pytałeś czy da się i otrzymałeś odpowiedź.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych