Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

set_user_maxspeed problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sgun

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2011 12:43

Witam

Ten plugin powinien działać tak, iż pierwszego wylosowanego zombie uziemia i daje mu godmode na 5 s.
Po wgraniu na serwer godmode działa, ale set_user_maxspeed w ogóle nie reaguje.

Daje sma.:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <fun> 
#include <zombieplague> 

#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "author" 

#define SPEED 270.0 // zmien sobie na tyle ile jest w cvarze 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
} 

public zp_user_infected_post(id) 
{ 
    if (zp_get_user_first_zombie(id))
    { 
        set_user_godmode(id, 1) 
        set_user_maxspeed(id, 0.1) 
        set_task(5.0, "reset", id) 
    } 
} 

public reset(id) 
{ 
    set_user_godmode(id, 0) 
    set_user_maxspeed(id, SPEED)    
} 

0.1 powinno uziemiać zombie, a nic się z nim nie dzieje. Nie ma żadnej zmiany w speed.

Proszę o pomoc.

Użytkownik Sgun edytował ten post 05.03.2011 12:45

  • +
  • -
  • 0

#2 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.03.2011 12:46

event cur weapon wymagany bo po zmianie broni zapewne sie prędkość zmienia
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#3 Sgun

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2011 13:15

Czy mógł by mi ktoś napisać poprawnie ten plugin?
c++ to nie dla mnie.

Dam plusika :)
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.03.2011 01:17

#include <amxmodx> 

#include <fun> 

#include <zombieplague> 



#define PLUGIN "New Plug-In" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "author" 



#define SPEED 270.0 // zmien sobie na tyle ile jest w cvarze 



public plugin_init(){

	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be"); 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

} 



public zp_user_infected_post(id) 

{ 

	if (zp_get_user_first_zombie(id))

	{ 

		set_user_godmode(id, 1) 

		set_user_maxspeed(id, 0.1) 

		set_task(5.0, "reset", id) 

	} 

} 



public reset(id) 

{ 

	set_user_godmode(id, 0) 

	set_user_maxspeed(id, SPEED)    

} 



public eventCurWeapon(id){

	if(!zp_get_user_first_zombie(id))

		return;

	

	set_user_maxspeed(id, 0.1);

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych