Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

AMX_HECONC zmiana na SmokeGranade

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 awerd95

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Ja
  • Lokalizacja:Karków
Offline

Napisano 03.03.2011 15:20

Witam jak zmienić poniższy kod aby zamiast granaty HE odrzucały, to miałyby odrzucać SmokeGranade

/* AMX Mod script.
*
* HE-CONC 1.0
* by ThantiK
*
*
* Description:
* Remember CONC jumping in TFC? -- This adds the knockback to the HE 'nades
* its great to set higher or lower depending on your wants. But definately
* adds some spunk to the game.
*
* Commands:
* CVAR - he_push, set higher or lower depending on the effect you want.
*
* Special Thanks:
* JGHG for the help with setting velocity, and for the code on getting HE coords.
* Ryan (War3 Expansion guy) for the mathematics and velocity stocks.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define SPEED 800.0

public plugin_init() {
register_plugin("HE Knockback", "1.0", "ThantiK")
register_event("Damage", "hedamage_event", "b", "2!0", "4!0", "5!0", "6!0")
register_cvar("he_push","20.0")
}

stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
new Float:fEntOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );

// Velocity = Distance / Time

new Float:fDistance[3];
fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];

new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );

fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;

return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}


// Sets velocity of an entity (ent) away from origin with speed (speed)

stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
new Float:fVelocity[3];
get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )

entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );

return ( 1 );
}

public hedamage_event(id) {
new MAXPLAYERS
MAXPLAYERS = get_maxplayers()

new inflictor = entity_get_edict(id, EV_ENT_dmg_inflictor)
if (inflictor <= MAXPLAYERS)
return PLUGIN_CONTINUE

new classname2[8]
entity_get_string(inflictor, EV_SZ_classname, classname2, 7)
if (!equal(classname2, "grenade"))
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:upVector[3]
upVector[0] = float(read_data(4))
upVector[1] = float(read_data(5))
upVector[2] = float(read_data(6))

new damagerept = read_data(2)
set_velocity_from_origin(id, upVector, get_cvar_float("he_push")*damagerept)

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik awerd95 edytował ten post 03.03.2011 15:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.03.2011 15:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych