Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 02.03.2011 21:27
- będzie klasą premium
- będzie mieć tylko jedną broń - nóż
- będzie niewidzialna cały czas
- będzie mieć zmniejszoną grawitację (będzie wyżej i dalej skakać)
- będzie mieć natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
Sam próbowałem zrobić taką klasę ale już nie dam rady, poddaję się.
Proszę o nie przesyłanie mi znalezionych w Internecie klas, bo ja znalazłem gdzieś Ninje ale niewidzialność co chwile nie działała.
Pozdrawiam.
#2
Napisano 02.03.2011 21:47
masz tu poradnik do przerabiania na premium !
http://amxx.pl/topic/40339-przerabianie-klasy-na-premium/
Użytkownik Mate^^ edytował ten post 02.03.2011 22:16
#3
Napisano 04.03.2011 15:11
Eh..ninja.sma
Mate^^ umiesz czytać ze zrozumieniem?
To jest ta sama klasą którą znalazłem już kiedyś i NIE DZIAŁA.Proszę o nie przesyłanie mi znalezionych w Internecie klas, bo ja znalazłem gdzieś Ninje ale niewidzialność co chwile nie działała.
#4
Napisano 04.03.2011 19:37
Załączone pliki
#5
Napisano 05.03.2011 13:40

#6
Napisano 05.03.2011 16:02
Niewidzialność na twoim ninja działa ale przez 5 sekund potem nie działaNie zadziała tak jak powinno
w załączniku masz Ninje z mojego serwera.

#7
Napisano 05.03.2011 16:07

#8
Napisano 05.03.2011 16:47
Niewidzialność na twoim ninja działa ale przez 5 sekund potem nie działa
![]()
Działa doskonale, nie wiem skąd u Ciebie się wzięło "Działa przez 5 sekund".. może jakiś perk ktoś zdobył z niewidzialnością i się gryzie aczkolwiek wątpię w to.
#9
Napisano 05.03.2011 21:42

Mam jedno pytanie odbiegające troche z tematu - jak wpisać do broni tarczę - tam po | 1<<CSW_ i co dać? CSW_SHIELD?
#10
Napisano 05.03.2011 21:47
set_user_shield(id, 1);
do cod_class_disabled
set_user_shield(id, 0);
Klasa może mieć tylko broń jednoręczną czyli pistolet.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 21:47
#11
Napisano 05.03.2011 21:51
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "S.W.A.T"; new const opis[] = "Ma tarcze"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { cod_set_user_shield(id, 1) client_print(id, print_chat,"Klasa S.W.A.T zostala stworzona przez kuzka"); } public cod_class_disabled(id) { cod_set_user_shield(id, 0) }
A jak ją odblokować w silniku?
Użytkownik Vanquish edytował ten post 05.03.2011 21:51
#12
Napisano 05.03.2011 21:54
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
Na to zmień:
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SHIELD;
Dodano 05 marzec 2011 - 21:57:
Co do odblokowania tarczy to nie pamiętam za dobrze, ale znajdź w silniku
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
I usuń to, na wszelki wypadek skopiuj *.sma bo nie jestem pewny czy to zadziała.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 21:57
#13
Napisano 05.03.2011 22:04
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SHIELD;
I będzie Undefined symbol CSW_SHIELD

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "S.W.A.T";
new const opis[] = "Ma tarcze";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_user_shield(id, 1)
give_item(id, "weapon_shield")
client_print(id, print_chat,"Klasa S.W.A.T zostala stworzona przez kuzka");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_user_shield(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cod_set_user_shield(id, 1);
give_item(id, "weapon_shield")
}
}
#14
Napisano 05.03.2011 22:08
I będzie Undefined symbol CSW_SHIELD
Z tym to fakt, ale to co mu podałeś też raczej nie pomoże bo tarcza jest zablokowana w silniku moda.
#15
Napisano 06.03.2011 13:53
#16
Napisano 06.03.2011 14:06
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
Na:
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 1)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
#17
Napisano 08.03.2011 18:32
Może zmień:
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
Na:public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 1)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
Zmieniłem i nic

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych