←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z klasa porarzacz

Locked

-bercik-'s Photo -bercik- 01.03.2011

Witam

Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?

ż góry dzięki:)

Dodano 02 marzec 2011 - 13:53:

Witam

Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?

ż góry dzięki:)


Moglby ktos pomoc?
Dam +

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Grzesiek's Photo Grzesiek 04.03.2011

troszkę ją przerobiłem:> posiada podwójny skok i jest odporny na 3 pociski w jednej rundzie;) zobacz czy to działa :)

Attached Files

Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 04.03.2011

ale ja nie chce perka tylko klase
Quote

  • +
  • -
Dezeret's Photo Dezeret 04.03.2011

zobacz czy dziala nie testowalem

Attached Files


Edited by Dezeret, 04.03.2011 14:10.
Quote

  • +
  • -
Grzesiek's Photo Grzesiek 04.03.2011

sprawdz:)

Attached Files

Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 04.03.2011

nie działa;/
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 04.03.2011

Nie wiem czy chcesz tu jeszcze podwójny skok więc nie dodałem, zobacz to.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Porarzacz";
new const opis[] = "Posiada podwojny skok, 1/8 ze po strzeleniu w przeciwnika wypadnie mu bron.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,8) == 1)
client_cmd(id, "drop");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Edited by RPK. Shark, 04.03.2011 19:16.
Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 05.03.2011

Niestety ale nie działa;/
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 05.03.2011

Skompilowałeś plik na .amxx ? -.-
Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 05.03.2011

tak!
Quote

  • +
  • -
Grzesiek's Photo Grzesiek 05.03.2011

bercik coś chyba z tobą jest nie tak zrób wszystko jeszcze raz i powoli to musi działac.
Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 05.03.2011

zapodajcie amxx bo ja komplituje i nie działa, na amxx.pl
tylko proszę to bo zmieniłem 1/5

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Porazacz";
new const opis[] = "1/5 ze po strzeleniu w przeciwnika wypadnie mu bron.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;


public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
        register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
        
public Damage(id)
{
        new idattacker = get_user_attacker(id);
        
        if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,5) == 1)
                client_cmd(id, "drop");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 05.03.2011

Masz.
Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 05.03.2011

a gdzie to komplitujesz?
Quote

  • +
  • -
rS.'s Photo rS. 05.03.2011

a gdzie to komplitujesz?


O tutaj: Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 05.03.2011

Czy ja się pytam Gdzie jest komplitator czy w czym on komplituje?
Quote

  • +
  • -
rS.'s Photo rS. 05.03.2011

Czy ja się pytam Gdzie jest komplitator czy w czym on komplituje?


Aha :mur:

Ściągnij sobie: AMX Mod X Studio v 1.4.3 (http://www.amxmodx.o...aller-1.8.1.exe)
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 05.03.2011

Kompiluje lokalnie :)

P.S.

Klasa działa ?
Edited by RPK. Shark, 05.03.2011 17:49.
Quote

-bercik-'s Photo -bercik- 05.03.2011

Nie dziala:( kur..
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 05.03.2011

Zobacz to.
Quote
Locked