Problem z klasa porarzacz
-bercik-
01.03.2011
Witam
Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?
ż góry dzięki:)
Dodano 02 marzec 2011 - 13:53:
Moglby ktos pomoc?
Dam +
Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?
ż góry dzięki:)
Dodano 02 marzec 2011 - 13:53:
Witam
Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?
ż góry dzięki:)
Moglby ktos pomoc?
Dam +
Attached Files
Grzesiek
04.03.2011
troszkę ją przerobiłem:> posiada podwójny skok i jest odporny na 3 pociski w jednej rundzie;) zobacz czy to działa

Attached Files
Dezeret
04.03.2011
zobacz czy dziala nie testowalem
Edited by Dezeret, 04.03.2011 14:10.
Attached Files
Edited by Dezeret, 04.03.2011 14:10.
sharkowy
04.03.2011
Nie wiem czy chcesz tu jeszcze podwójny skok więc nie dodałem, zobacz to.
Edited by RPK. Shark, 04.03.2011 19:16.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Porarzacz";
new const opis[] = "Posiada podwojny skok, 1/8 ze po strzeleniu w przeciwnika wypadnie mu bron.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,8) == 1)
client_cmd(id, "drop");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by RPK. Shark, 04.03.2011 19:16.
Grzesiek
05.03.2011
bercik coś chyba z tobą jest nie tak zrób wszystko jeszcze raz i powoli to musi działac.
-bercik-
05.03.2011
zapodajcie amxx bo ja komplituje i nie działa, na amxx.pl
tylko proszę to bo zmieniłem 1/5
tylko proszę to bo zmieniłem 1/5
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Porazacz"; new const opis[] = "1/5 ze po strzeleniu w przeciwnika wypadnie mu bron."; new const bronie = 1<<CSW_P90; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Damage(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,5) == 1) client_cmd(id, "drop"); return PLUGIN_CONTINUE; }
rS.
05.03.2011
Czy ja się pytam Gdzie jest komplitator czy w czym on komplituje?
Aha

Ściągnij sobie: AMX Mod X Studio v 1.4.3 (http://www.amxmodx.o...aller-1.8.1.exe)
sharkowy
05.03.2011
Kompiluje lokalnie 
P.S.
Klasa działa ?
Edited by RPK. Shark, 05.03.2011 17:49.

P.S.
Klasa działa ?
Edited by RPK. Shark, 05.03.2011 17:49.