Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DeathMsg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 01.03.2011 15:41

Witam, jak pobrać po śmierci gracza to, w jaki sposób został zabity? Chodzi mi o, że w konsoli wyświetla się np. Ktoś tam został zabity.... with m4a1
to m4a1, ale zamiast tego m4a1 jest his/her feet.
Jest to śmierć z headsplasha. I nie wiem jak sprawdzić czy ktoś został zabity headsplashem.
I jeszcze jedno pytanie, jak pobrać to co się wyświetli w konsoli np. po wpisaniu amx_help ? Żeby to pobrać do pluginu. Oczywiście komenda ma być wywołana po stronie gracza.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#2 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.03.2011 10:49

Może ktoś Ci przerobi ten plugin

  • Plugin pokazuje na czacie kto nas zabił i ile mu zostało HP lub kogo myśmy zabili
#include <amxmodx> 
#include <colorchat> 

public plugin_init() { 
    register_plugin("deathinfo", "1.0" , "lol") 
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 
} 
public DeathMsg() 
{ 
    new imiezabojcy [32] 
    new imieofiary [32] 
    new zabojca = read_data(1) 
    new ofiara = read_data(2) 
    get_user_name(zabojca, imiezabojcy, 31) 
    get_user_name(ofiara, imieofiary, 31) 
    ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s", imieofiary) 
    ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 ktoremu zostalo^x03 %d HP", imiezabojcy, get_user_health(zabojca))


A o co Ci chodzi dokładnie z tym amx_help ?

Użytkownik Paweł edytował ten post 04.03.2011 10:55

  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#3 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 04.03.2011 16:27

Taki kod sam umiem napisać, ale nie wiem jak zrobić aby się pokazywał typ zabójstwa.
A to z amx_help(to jest tylko przykład) to chodzi mi o to, że gdy wpiszesz w konsoli amx_help, to wyświetla ci się kilka linijek tekstu w konsoli z różnymi komendami, i jak ten tekst przechwycić przez plugin.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.03.2011 11:33

new szWeapon[64];

read_data(4, szWeapon, sizeof szWeapon - 1);

Użytkownik Diablix edytował ten post 06.03.2011 12:43

  • +
  • -
  • 0

#5 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 07.03.2011 17:06

Nie działa. Wyświetla tylko jeśli gracz został zabity z broni, lecz jeśli skokiem na głowę, to się nie pokazuje.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.03.2011 00:01

może i to dziwne, ale chyba jesteś ogarnięty żeby to zauważyć, w headsplashu masz coś takiego
set_pev(pwned, pev_frags, float(get_user_frags(pwned) + 1)); 
user_silentkill(pwned);
make_deathmsg(pwnzor, pwned, 1, "his/her feet :)");

zmień se np. na "with HEADSPLASH" czy nie wiem co tam chcesz...

Użytkownik funfel edytował ten post 12.03.2011 00:01

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.03.2011 00:04

make_deathmsg - uzywa pewnie message_begin
czyli nie hookniesz tego eventem i innym raczej tylko orpheu chyba ze by uzyl emessage_begin
zmiana opisu nic nie da ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 12.03.2011 15:42

Twoja myśl funfel nie przejdzie, w eventach wyłapuje tylko jeśli broń jest znana przez cstrike. Czyli, wykryje np. "with m4a1" ale "with m4b1" już nie wykryje.
Że się de w orpheu to wiem, ale to odpada, bo nie mam zamiaru tylko dla jednej rzeczy dodawać orpheu na serwa i do pluginu.
Macie jeszcze inne pomysły?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych