Inny model noża dla wybranej klasy
Sniper Elite
01.03.2011
Witam. Czy jest możliwośc dodania innego modelu noża dla komandosa? Jak tak proszę o pomoc.
Dzięki
Dzięki

1337
01.03.2011
Plugin wymusza pobranie z serwera i zamienia zwykły model noża na model z wersji CS'a 1.5
Instrukcja:
Plik bloodyknife.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na końcu: bloodyknife.amxx
Plik chucky_knife.mdl wrzucamy do cstrike/models
Plik chucky_knifewob.mdl wrzucamy do cstrike/modles
Restartujemy serwer lub zmieniamy mapę.
dokladnielink
Myslenie nie boli a do komadosa tylko musialbys rpzerobic
Instrukcja:
Plik bloodyknife.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na końcu: bloodyknife.amxx
Plik chucky_knife.mdl wrzucamy do cstrike/models
Plik chucky_knifewob.mdl wrzucamy do cstrike/modles
Restartujemy serwer lub zmieniamy mapę.
dokladnie
Myslenie nie boli a do komadosa tylko musialbys rpzerobic
Goliath
01.03.2011
Do CurWeapon dopisz:
I do plugin_precache:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka_do_modelu_v.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "sciezka_do_modelu_p.mdl")
}
I do plugin_precache:
precache_model("sciezka_do_modelu_v.mdl");
precache_model("sciezka_do_modelu_p.mdl");
Sniper Elite
03.03.2011
I nic nie muszę w tym zmianiać, tylko scieżkę do modelu?
I jak tak to tę scieżkę podawać od folderu models?
I jak tak to tę scieżkę podawać od folderu models?
Sniper Elite
04.03.2011
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa && weapon == CSW_KNIFE)
A tego jakoś zmieniać nie muszę?
Goliath
04.03.2011
Musisz zmienić "numer_nozakomandosa" na id tego itemu. To chyba 8 (chyba, ale lepiej sam sprawdź).
Sniper Elite
04.03.2011
Ale ja chcę aby ta klasa miała inny model noża. Jej też się zmieni?
Goliath
04.03.2011
Znowu źle przeczytałem. Myślałem że chcesz zmienić model dla noża komandosa (itemu)
. Zmień:
Na:

informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa
Na:
klasa_gracza[id] == Komandos
sharkowy
04.03.2011
Czyli tak, dla jasności 
Żebyś przypadkiem nie usunął
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:33

klasa_gracza[id] == Komandos && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka_do_modelu_v.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "sciezka_do_modelu_p.mdl")
}
Żebyś przypadkiem nie usunął
&& weapon == CSW_KNIFE)
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:33