Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komenda nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 28.02.2011 13:10

/* 
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.

Here is TO DO list:

1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
	register_clcmd("say /hc", "human_memu")
}
public NewRound()
{
	for(new id=1;id<32;id++)
	{
		if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
		{
			switch(g_player_class[id])
			{
				case 1: g_player_class[id] = 1
				case 2: g_player_class[id] = 2
				case 3: g_player_class[id] = 3
				case 4: g_player_class[id] = 4
				case 5: g_player_class[id] = 5
			}
		}
	}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)

{
	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	else if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{
		human_menu(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public human_menu(id)
{
  new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
  menu_additem(menu, "\Skoczek (Grawitacja)", "1", 0)
  menu_additem(menu, "\Sprinter(Szybkosc)", "2", 0)
  menu_additem(menu, "\Grubson (HP)", "3", 0)
  menu_additem(menu, "\Obronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
  menu_additem(menu, "\X-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  menu_display(id, menu, 0)
 
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
 if( item == MENU_EXIT )
 {
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 new data[6], iName[64]
 new access, callback
 menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
 new key = str_to_num(data)
 switch(key)
 {
  case 1:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 1
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Skoczek (Grawitacja)")
  }
  case 2:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 2
   set_user_health(id, 100)
   set_user_armor(id, 30)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Sprinter(Szybkosc)");
  }
  case 3: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 3
   set_user_health(id, 250)
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Grubson (HP)");
  }
  case 4: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 4
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 50)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Obronca Krzyza (Armor)");
  }
  case 5: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 5
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 150)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: X-Men (Premium)")
  }
 }
 menu_destroy(menu)
 return PLUGIN_HANDLED
}



Mam pytanie czemu koneda /hc nie dziala? nic sie nie dzieje po wpisaniu.
Moze ktos mi pomóc:d
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.02.2011 13:24

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 28.02.2011 13:25

register_clcmd("say /hc", "human_memu")

human_memu ?
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\Skoczek (Grawitacja)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\Sprinter(Szybkosc)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\Grubson (HP)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\Obronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
menu_additem(menu, "\X-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)

}

Tutaj widzę human_menu
Literówka "m" > "n"
  • +
  • -
  • 0

#4 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 28.02.2011 14:59

/* 
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.

Here is TO DO list:

1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
	register_clcmd("say /hc", "human_menu")
}
public NewRound()
{
	for(new id=1;id<32;id++)
	{
		if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
		{
			switch(g_player_class[id])
			{
				case 1: g_player_class[id] = 1
				case 2: g_player_class[id] = 2
				case 3: g_player_class[id] = 3
				case 4: g_player_class[id] = 4
				case 5: g_player_class[id] = 5
			}
		}
	}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)

{
	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	else if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{
		human_menu(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public human_menu(id)
{
  new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
  menu_additem(menu, "\Skoczek (Grawitacja)", "1", 0)
  menu_additem(menu, "\Sprinter(Szybkosc)", "2", 0)
  menu_additem(menu, "\Grubson (HP)", "3", 0)
  menu_additem(menu, "\Obronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
  menu_additem(menu, "\X-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  menu_display(id, menu, 0)
 
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
 if( item == MENU_EXIT )
 {
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_HANDLED
 }
 new data[6], iName[64]
 new access, callback
 menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
 new key = str_to_num(data)
 switch(key)
 {
  case 1:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 1
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Skoczek (Grawitacja)")
  }
  case 2:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 2
   set_user_health(id, 100)
   set_user_armor(id, 30)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Sprinter(Szybkosc)");
  }
  case 3: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 3
   set_user_health(id, 250)
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Grubson (HP)");
  }
  case 4: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 4
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 50)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Obronca Krzyza (Armor)");
  }
  case 5: 
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 5
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 150)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: X-Men (Premium)")
  }
 }
 menu_destroy(menu)
 return PLUGIN_HANDLED
}

Czyli całokształt będzie wyglądać tak ^^
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#5 Qimax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 28.02.2011 21:01

No ok moj blad z 100 razy lukalem i nie widzialem a mam sprawe jak teraz ustawic ze jak ktos ponownie wpisze /hc i weznie nowa postac to zeby napisało mu ze postac zostanie zmioniona w next rundzie:D, ja sobie sam zmienie tekst, zrobi ktos mi to?
THX
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych