Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Steam lub sXe
#21
Napisano 29.04.2008 12:26
#22
Napisano 07.07.2008 07:31
#23
Napisano 10.07.2008 20:00
Nie chodzi Ci bez?
Jeszcze ktoś uzna go za swojego...
#24
Napisano 15.07.2008 18:17
#25
Napisano 20.07.2008 03:00
gdzie się pojawia? można prości screena?Pojawia się tylko cały czas Sxe i strona downloadu...
#26
Napisano 04.09.2008 14:12
#27
Gość__*
Napisano 04.09.2008 14:42
Jak chcesz *.sma to będzie ciężko ( pisz na PW q2 )Mozna dostac *.sma tego pluginu? Bo tak bym chociaz poprawil, zeby dzialalo na serwerach nie czytajacych steamid
#28
Napisano 04.09.2008 15:35
Chyba powinno Cie to zadowolić.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new offclient[33]
new kick[33]
#define REASON "Wymagany Steam lub sXe-I"
public plugin_init()
{
register_plugin("1", "1", "1")
register_cvar("amx_protect", "1")
register_cvar("amx_tag", "[NO-sXe-I]")
register_cvar("amx_timekick", "20")
register_cvar("amx_imsteam", "0")
}
public client_putinserver(id)
set_task(1.5,"entered",id)
public entered(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
return check_tag(id, name)
}
check_tag(id, name[])
{
new AUTHID[30], tag[24]
get_user_authid(id, AUTHID, 29)
get_cvar_string("amx_tag",tag,23)
if(equal(AUTHID, "VALVE_ID_LAN"))
{
if((!is_user_admin(id)) && (containi(name, tag)>=0))
{
offclient[id] = 1
delay_kick(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public delay_kick(id){
if(offclient[id] >= 1){
if(kick[id] <= 0)
{
new userid=get_user_userid(id)
new KICKTIME = get_cvar_num("amx_timekick")
set_task(float(KICKTIME), "kick_now", userid)
}
show_motd(id,"/addons/amxmodx/plugins/help.txt","Help")
set_task(4.0,"delay_kick",id)
kick[id] = 1
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon==CSW_P228 || weapon==CSW_SCOUT || weapon==CSW_HEGRENADE || weapon==CSW_XM1014 || weapon==CSW_C4 || weapon==CSW_MAC10 || weapon==CSW_AUG || weapon==CSW_SMOKEGRENADE || weapon==CSW_ELITE || weapon==CSW_FIVESEVEN || weapon==CSW_UMP45 || weapon==CSW_SG550)
{
strip_user_weapons(id)
}
if(weapon==CSW_GALI || weapon==CSW_GALIL || weapon==CSW_FAMAS || weapon==CSW_USP || weapon==CSW_GLOCK18 || weapon==CSW_AWP || weapon==CSW_MP5NAVY || weapon==CSW_M249 || weapon==CSW_M3 || weapon==CSW_M4A1 || weapon==CSW_TMP || weapon==CSW_G3SG1 || weapon==CSW_FLASHBANG || weapon==CSW_DEAGLE || weapon==CSW_SG552 || weapon==CSW_AK47 || weapon==CSW_KNIFE || weapon==CSW_P90)
{
strip_user_weapons(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_infochanged(id)
{
new name[32]
get_user_info(id, "name", name, 31)
return check_tag(id, name)
}
public client_connect(id)
{
kick[id] = 0
offclient[id] = 0
}
public client_disconnect(id) {
remove_task(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public kick_now(userid)
{
server_cmd("kick #%d %s", userid, REASON)
}
#29
Napisano 04.09.2008 15:51
#30
Napisano 16.09.2008 20:16
jak ktoś wchodzi na serwer przez steam
to go wywala i daje :LAN servers are restricted to local clients
a w server.cfg mam usunięte sv_lan
ps binarki podmieniłem
na te czytające steamid
#31
Napisano 17.09.2008 01:33
#32
Napisano 03.09.2009 00:09
Ale mam Pytanko:
Czy orientuje się ktoś czy po Aktualizacjach Valve to nadal działa??
Tj na serwerze z dproto 0.2.5
#33
Napisano 04.09.2009 16:30
Mam to samo pytanie, bo coś nie chce mi działać
#34
Napisano 05.09.2009 09:37
#35
Napisano 18.11.2009 21:41
Dobra, gdzie indziej mi pomogli. Juz dziala.
No wez sie nie wygłupiaj, napisz jak dać sobie z tym rade. To jest forum, nie GG.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













