Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Steam lub sXe
#21
Napisano 29.04.2008 12:26
#22
Napisano 07.07.2008 07:31
#23
Napisano 10.07.2008 20:00
Nie chodzi Ci bez?
Jeszcze ktoś uzna go za swojego...
#24
Napisano 15.07.2008 18:17
#25
Napisano 20.07.2008 03:00
gdzie się pojawia? można prości screena?Pojawia się tylko cały czas Sxe i strona downloadu...
#26
Napisano 04.09.2008 14:12
#27
Gość__*
Napisano 04.09.2008 14:42
Jak chcesz *.sma to będzie ciężko ( pisz na PW q2 )Mozna dostac *.sma tego pluginu? Bo tak bym chociaz poprawil, zeby dzialalo na serwerach nie czytajacych steamid

#28
Napisano 04.09.2008 15:35

Chyba powinno Cie to zadowolić.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> new offclient[33] new kick[33] #define REASON "Wymagany Steam lub sXe-I" public plugin_init() { register_plugin("1", "1", "1") register_cvar("amx_protect", "1") register_cvar("amx_tag", "[NO-sXe-I]") register_cvar("amx_timekick", "20") register_cvar("amx_imsteam", "0") } public client_putinserver(id) set_task(1.5,"entered",id) public entered(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) return check_tag(id, name) } check_tag(id, name[]) { new AUTHID[30], tag[24] get_user_authid(id, AUTHID, 29) get_cvar_string("amx_tag",tag,23) if(equal(AUTHID, "VALVE_ID_LAN")) { if((!is_user_admin(id)) && (containi(name, tag)>=0)) { offclient[id] = 1 delay_kick(id) } } return PLUGIN_CONTINUE } public delay_kick(id){ if(offclient[id] >= 1){ if(kick[id] <= 0) { new userid=get_user_userid(id) new KICKTIME = get_cvar_num("amx_timekick") set_task(float(KICKTIME), "kick_now", userid) } show_motd(id,"/addons/amxmodx/plugins/help.txt","Help") set_task(4.0,"delay_kick",id) kick[id] = 1 new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo) if(weapon==CSW_P228 || weapon==CSW_SCOUT || weapon==CSW_HEGRENADE || weapon==CSW_XM1014 || weapon==CSW_C4 || weapon==CSW_MAC10 || weapon==CSW_AUG || weapon==CSW_SMOKEGRENADE || weapon==CSW_ELITE || weapon==CSW_FIVESEVEN || weapon==CSW_UMP45 || weapon==CSW_SG550) { strip_user_weapons(id) } if(weapon==CSW_GALI || weapon==CSW_GALIL || weapon==CSW_FAMAS || weapon==CSW_USP || weapon==CSW_GLOCK18 || weapon==CSW_AWP || weapon==CSW_MP5NAVY || weapon==CSW_M249 || weapon==CSW_M3 || weapon==CSW_M4A1 || weapon==CSW_TMP || weapon==CSW_G3SG1 || weapon==CSW_FLASHBANG || weapon==CSW_DEAGLE || weapon==CSW_SG552 || weapon==CSW_AK47 || weapon==CSW_KNIFE || weapon==CSW_P90) { strip_user_weapons(id) } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_infochanged(id) { new name[32] get_user_info(id, "name", name, 31) return check_tag(id, name) } public client_connect(id) { kick[id] = 0 offclient[id] = 0 } public client_disconnect(id) { remove_task(id) return PLUGIN_CONTINUE } public kick_now(userid) { server_cmd("kick #%d %s", userid, REASON) }
#29
Napisano 04.09.2008 15:51
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)

#30
Napisano 16.09.2008 20:16
jak ktoś wchodzi na serwer przez steam
to go wywala i daje :LAN servers are restricted to local clients
a w server.cfg mam usunięte sv_lan

ps binarki podmieniłem
na te czytające steamid
#31
Napisano 17.09.2008 01:33
#32
Napisano 03.09.2009 00:09
Ale mam Pytanko:
Czy orientuje się ktoś czy po Aktualizacjach Valve to nadal działa??
Tj na serwerze z dproto 0.2.5
#33
Napisano 04.09.2009 16:30
Mam to samo pytanie, bo coś nie chce mi działać

#34
Napisano 05.09.2009 09:37
#35
Napisano 18.11.2009 21:41
Dobra, gdzie indziej mi pomogli. Juz dziala.
No wez sie nie wygłupiaj, napisz jak dać sobie z tym rade. To jest forum, nie GG.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych