Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Round Sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sala8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
Offline

Napisano 04.12.2008 21:09

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/hwdp")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/pieklo")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/seks-i-rap")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/to-my-polacy")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/dark")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/dis")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/helaas")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/ms/mirt")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ms/hwdp.mp3")
precache_sound("misc/ms/pieklo.mp3")
precache_sound("misc/ms/seks-i-rap.mp3")
precache_sound("misc/ms/to-my-polacy.mp3")
precache_sound("misc/ms/dark.mp3")
precache_sound("misc/ms/dis.mp3")
precache_sound("misc/ms/helaas.mp3")
precache_sound("misc/ms/mirt.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Powiedzcie mi proszę jak najszybciej co mam zrobic zeby muza na koniec rundy grala??? mam cos w tym zle ?? ona sie pobiera ale nie gra ...
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.12.2008 22:48

Spróbuj przerobić ten roundsound:

#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/mct1.mp3","sound/misc/mct2.mp3","sound/misc/mct3.mp3","sound/misc/mct4.mp3","sound/misc/mct5.mp3"} 

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/mtt1.mp3","sound/misc/mtt2.mp3","sound/misc/mtt3.mp3","sound/misc/mtt4.mp3","sound/misc/mtt5.mp3"} 

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") 
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  new i 
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) 
  precache_generic(sounds_ct[i]) 

  new u 
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) 
  precache_generic(sounds_terro[u]) 
} 

public ct() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) 
} 

public terro() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) 
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Sala8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
Offline

Napisano 06.12.2008 11:07

Ok dziala :D dzięki ,ale kurde ... nie slychac wtedy multi kill terrorist win da sie to naprawic ??
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.12.2008 11:34

Skoro to ma zastąpić terrorist win to nie będzie go słychać
za wyłączenie dźwięku odpowiadają linijki:
client_cmd(0,"stopsound")
  client_cmd(0, "mp3 stop")
ale z multikill'em to nie ma raczej za wiele wspólnego
  • +
  • -
  • 0

#5 Sala8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
Offline

Napisano 06.12.2008 13:59

Wszystko dziala thx jeszcze pytanko takie ostatnie .... niechce tylko z powodu jego robic tematu wiec ::: jak mam hpk to wyskakkuje ze mam immunitet ze sprawdzanie wylaczone .... ale to mnie tylko nie sprawdza czy wszystkich ??
  • +
  • -
  • 0

#6 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 06.12.2008 14:16

Nie sprawdza tylko tym, co mają immunitet, czyli flagę "a".
  • +
  • -
  • 0

#7 Sala8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
Offline

Napisano 06.12.2008 14:18

Oki thx close topic ! :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych