Problem z niewidzialnością w klasie 'N...
Vanquish
27.02.2011
Tak jak w temacie. Niewidzialność raz działa a raz nie.
Oto moja klasa:
Czy da się coś z tym zrobić?
Oto moja klasa:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <cstrike> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik [PREMIUM]"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)+niewidzialnosc"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 76; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 3; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. "); return COD_STOP; } ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Klasa stworzona przez aXe") ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); }
Czy da się coś z tym zrobić?
Norbert
27.02.2011
Skoro jest to klasa tylko z nożem (tak zakładam po tym kodzie) to można to zrobić tak:
Sam tak robię i nie mam problemów. Kiedyś zrobiłem jeszcze niewidzialność tak jak CurWeapon tylko użyłem innego public i też nie było problemów, wszystko działało jak należy i było to dla wielu broni w klasie, a niewidzialność na jedną. Tylko zapomniałem nazwy public. A i CurWeapon mi nigdy nie działało, a robiłem wszystko jak należy dlatego skorzystałem z tego innego . Jak nazwę sobie przypomnę to wam podrzuce to powiecie czy to bezpieczne
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik [PREMIUM]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)+niewidzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Klasa stworzona przez aXe")
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Sam tak robię i nie mam problemów. Kiedyś zrobiłem jeszcze niewidzialność tak jak CurWeapon tylko użyłem innego public i też nie było problemów, wszystko działało jak należy i było to dla wielu broni w klasie, a niewidzialność na jedną. Tylko zapomniałem nazwy public. A i CurWeapon mi nigdy nie działało, a robiłem wszystko jak należy dlatego skorzystałem z tego innego . Jak nazwę sobie przypomnę to wam podrzuce to powiecie czy to bezpieczne
Vanquish
27.02.2011
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_nozownik.sma(42) : warning 217: loose indentation codclass_nozownik.sma(49) : error 010: invalid function or declaration 1 Error. Could not locate output file codclass_nozownik.amxx (compile failed).....
Kapucha112
28.02.2011
Nie jestem pewien czy
czy może?
Znawcą nie jestem ale na zombie niewidzialność tak ustawiałem i działało.
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.02.2011 16:13
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
czy może?
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
Znawcą nie jestem ale na zombie niewidzialność tak ustawiałem i działało.
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.02.2011 16:13
Vanquish
28.02.2011
Ustawiłem tak ale teraz działa tylko przed pierwszą rundę potem znowu widać...
Norbert
12.03.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik [PREMIUM]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)+niewidzialnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "SS");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Klasa stworzona przez aXe")
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}