Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działają funkcjeProsiłbym o pomoc

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ILikeSpam

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 26.02.2011 20:40

Umiem dodawać do klasy niedzialność, ciche chodzenie, ale nie umiem dodać tych dwóch funkcji naraz.
Dodaję część SMA czyli to co ma znaczenie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];






public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = false;

public cod_class_disabled(id)
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = true;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) != CSW_MP5NAVY)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 75);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 26.02.2011 23:48

Daj te *sma w załączniku... albo całość po ludzku wklej.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych