Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Get_weaponname

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.02.2011 16:55

Witam.

Proszę żebyście pomogli mi naprawić problem. Otóż serwer wyłącza mi sie kilka razy dziennie. A oto kawałek z logów po wpisaniu debug. Wiem że to on jest na pewno za to odpowiedzialny bo występuje dokłdanie w czasie crasha.


L 02/26/2011 - 15:50:33: Info (map "de_kabul") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110226.log")
L 02/26/2011 - 15:50:33: Invalid weapon id 32
L 02/26/2011 - 15:50:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/26/2011 - 15:50:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 02/26/2011 - 15:50:33: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 631)

Proszę o jak najszybszą pomoc.

A oto wyciąg z plugins_codmod.ini

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx debug
AdminCommands.amxx
cod_shop.amxx
CodBots.amxx
blokuj_he.amxx

;Klasy

codclass_demolitions.amxx
codclass_general+.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_medyk+.amxx
codclass_rusher.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_szturmowiec.amxx
codclass_szturmowiec+.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx

;Perki

codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_bezlikammo.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_minalaserowa.amxx
codperk_mistrzscouta.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
;codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_nanosuit.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_porazajacenaboje.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_radartelegrafisty.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_sekretszpiega.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tajemnicazabojcy.amxx
;codperk_tarczaswat.amxx
codperk_teleport.amxx
codperk_twardybaniak.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyrzuceniebroni.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyrekrut.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_elektromagnesmilitarny.amxx

Dodano 26 luty 2011 - 22:55:
Zmieniłem kawałek kodu i w błedach zmienila sie linia na 589. Oto zawartość:

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 27 luty 2011 - 19:15:
Refresh.

Użytkownik BoB0_ edytował ten post 26.02.2011 16:56

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych