←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prosba Klasa COD

Locked

  • +
  • -
muffinek's Photo muffinek 26.02.2011

proszę o przerobienie tej klasy na premium obojetna flage:
i skąpilowanie


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Edited by muffinek, 26.02.2011 11:41.
Quote

1337's Photo 1337 27.02.2011

proszę o przerobienie tej klasy na premium obojetna flage:
i skąpilowanie


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



daj cale sma
Quote

  • +
  • -
muffinek's Photo muffinek 27.02.2011

proszę
Attached File  codclass_powstaniec.sma   2.13KB   54 downloads
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 27.02.2011

Ciesz się, że mam w miarę dobry dzień i ci to przerobię :D. Skompiluj sobie sam, a na przyszłość korzystaj z poradników na forum.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
muffinek's Photo muffinek 01.03.2011

a mógłby mi ktoś to jeszcze skompilować bo u mnie na kompilatorze wychodzi błąd
include <codmod>
Quote

  • +
  • -
Gufinsky's Photo Gufinsky 01.03.2011

proszę.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
muffinek's Photo muffinek 01.03.2011

dziękuje :-)
a to juz może nie do tematu ale wie ktos dlaczego nie mam ten błąd: include <codmod>
a jeśli tak to jak go naprawić
Quote

  • +
  • -
WazzaP's Photo WazzaP 01.03.2011

Kompilacja Lokalna
Quote

  • +
  • -
muffinek's Photo muffinek 01.03.2011

ale w kompilatorze lokalnym tego czegos nie mam
Quote

  • +
  • -
ZepA***'s Photo ZepA*** 02.03.2011

W kompilatorze na stronie nie ma pliku codmod.inc
Quote

  • +
  • -
kasza's Photo kasza 02.03.2011

Musisz znaleźć przy ściąganiu całego moda pewnie gdzieś był tam ten plik, wrzucić go do kompilatora lokalnego i skompilować lokalnie.
Quote
Locked