Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Efekt i pętla.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2011 23:38

Witam. Napisałem sobie funkcję, gdzie po wpisaniu odpowiedniego wyrazu odlicza 4 sekundy, w tym czassie tworzy noc i w tej funkcji mam pętlę idącą po wszystkich graczach i w tej pętli mam jakiś tam efekt. Następnie wywołuję funkcję następną, która mi daje 9999hp i pętla która zlicza wszystkich graczy, jeżeli pętla jest: (for new i = 0; i <= 32; i++) to to wyznaczy przeciwników i ludzi z mojego teamu, tak? i w tej pętli wywołuję funkcję, która zabija tych wszystkich wyszukanych graczy prócz mnie, tylko, nie zabija moich z drużyny oraz wywołuje na mnie efekt, a tego nie chciałem, dlaczego? Czy w funkcji od zabijania też mam pętlę zrobić?

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 26.02.2011 12:04

Synek, nie probuj kopiowac mojego DiabloModa :)
Jeśli można prosiłbym o przeniesienie tematu do kosza bo kolega koniecznie chce plagiacik zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.02.2011 12:07

Bez tego co już napisałeś (kod pętli/funkcji), to ciężko to ogarnąć/zrozumieć.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 26.02.2011 12:18

Synek, nie probuj kopiowac mojego DiabloModa :)
Jeśli można prosiłbym o przeniesienie tematu do kosza bo kolega koniecznie chce plagiacik zrobić.



Synek, to nie do Diablo Moda, tylko moich celów i to mój wymysł, bo ja chce tylko zrobić operacje na wszystkich graczy i to nie plagiat. Bo chce się tylko dowiedzieć, jak mogę to zrobić.

Po drugie mam Diablo Moda i to tak rozbudowanego, że Ty u siebie nie masz 1/100 tego co ja mam. ; ]] Gdyby chodziło o Diablo, to napisałbym w innym dziale. Chodzi mi tylko jak mogę zrobić coś na wszystkich graczach ale nie robiąc tego na sobie.

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.02.2011 12:35

No to jeśli public ma przypisane id, to robisz pętle, a w niej warunek, że id musi być inne od indexu (nie wiem jak to nazwać) pętli, czyli coś takiego
public cos(id) {
for(new i=1; i<=32; i++) {
if(id != i) {
// kod
}
}
}

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 26.02.2011 12:39

Jeśli robisz to w obrażeniach otrzymywanych to:
dodajesz w pętli

public Damage(id){
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id != id){
return PLUGIN_HANDLED
}
}


zobacz czy podziała.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych