Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

2 Moce na nozu
#1
Napisano 25.02.2011 17:43
#2
Napisano 25.02.2011 18:33
register_clcmd("moc1" "MocKlasy1")
public MocKlasy1(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
/*TU WSTAW TWÓJ KOD*/
}
else {
client_print(id, print_chat, "Najpierw musisz przelaczyc sie na noz!")
}
}
i na podobnej zasadzie robisz komendę na moc drugą.
Użytkownik Apple() edytował ten post 25.02.2011 18:36
#3
Napisano 25.02.2011 18:50

Użytkownik nynq edytował ten post 25.02.2011 18:50
#4
Napisano 25.02.2011 19:04
W plugin_init doklejasz te linijki:
register_clcmd("moc2" "MocKlasy2")
register_clcmd("moc1" "MocKlasy1")
gdzieś niżej dodajesz te linijki:
public MocKlasy1(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 100)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Najpierw musisz przelaczyc sie na noz!")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
public MocKlasy2(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
set_user_gravity(id, 0.30)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Najpierw musisz przelaczyc sie na noz!")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
+ do tego jakiś bind przy wejściu na serwer... np.
register_clcmd("say /binduj" "Bindy")
gdzieś niżej
public Bindy(id){
client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"moc1^"")
client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"moc2^"")
}
PS. jak będziesz chciał do tego taska lub pasek to napisz.
PS2. ta gravitacja/niewidzialność będzie do końca rundy bodajże.
Użytkownik Apple() edytował ten post 25.02.2011 19:15
#5
Napisano 25.02.2011 19:20
Użytkownik nynq edytował ten post 25.02.2011 19:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych