Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 Moce na nozu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 nynq

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Łazany
Offline

Napisano 25.02.2011 17:43

Witam , moglby mi ktos tu napisać TUTKA na dodanie 2 mocy na nożu a mianowicie niewidzialnosc i Grawitacje ? Niewidzialnosc tak ze 100... Bo ja sie mecze i nie moge nic wymyslic!
  • +
  • -
  • 0

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 25.02.2011 18:33

Najlepiej to zrobić to na

register_clcmd("moc1" "MocKlasy1")


public MocKlasy1(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
/*TU WSTAW TWÓJ KOD*/
}
else {
client_print(id, print_chat, "Najpierw musisz przelaczyc sie na noz!")
}
}


i na podobnej zasadzie robisz komendę na moc drugą.

Użytkownik Apple() edytował ten post 25.02.2011 18:36

  • +
  • -
  • 0

#3 nynq

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Łazany
Offline

Napisano 25.02.2011 18:50

Lepiej na ladowaniu , ale moze byc i to . Tylko ze ja tego zrobic nie umiem. Moge prosic o TUTKA? moglbym dac za to vt 15 slotow :D

Użytkownik nynq edytował ten post 25.02.2011 18:50

  • +
  • -
  • 0

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 25.02.2011 19:04

Psze bardzo:

W plugin_init doklejasz te linijki:
 register_clcmd("moc2" "MocKlasy2") 
register_clcmd("moc1" "MocKlasy1")


gdzieś niżej dodajesz te linijki:


public MocKlasy1(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 100)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Najpierw musisz przelaczyc sie na noz!")
return PLUGIN_HANDLED
}
}

public MocKlasy2(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
set_user_gravity(id, 0.30)
}
else {
client_print(id, print_chat, "Najpierw musisz przelaczyc sie na noz!")
return PLUGIN_HANDLED
}
}


+ do tego jakiś bind przy wejściu na serwer... np.


register_clcmd("say /binduj" "Bindy")


gdzieś niżej


public Bindy(id){
client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"moc1^"")
client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"moc2^"")

}


PS. jak będziesz chciał do tego taska lub pasek to napisz.
PS2. ta gravitacja/niewidzialność będzie do końca rundy bodajże.

Użytkownik Apple() edytował ten post 25.02.2011 19:15

  • +
  • -
  • 0

#5 nynq

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Łazany
Offline

Napisano 25.02.2011 19:20

KK. Jak nikt wiecej nie napisze to ci wysle potem dane na PW do srv. vt; ) . A no i pasek by sie przydal : )

Użytkownik nynq edytował ten post 25.02.2011 19:22

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych