Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 nex1983

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 08:03

Mam 2 błędy po wpisaniu debug za jbextreme.amxx
L 02/24/2011 - 00:14:56: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX] Run time error 25: parameter error 
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX]    [0] textEuV0DP.sma::player_hudmessage (line 1932)
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX]    [1] textEuV0DP.sma::cmd_box (line 1206)

Linia 1206 w sma to:
player_hudmessage(0, 1, 3.0, _, "%L", LANG_SERVER, "JBE_GUARD_BOX")
Całość:
public cmd_box(id)
{
	static i
	if((id < 0) || (is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT))
	{
		if(g_TeamAlive[CS_TEAM_T] <= get_pcvar_num(gp_BoxMax) && g_TeamAlive[CS_TEAM_T] > 1)
		{
			for(i = 1; i <= g_MaxClients; i++)
				if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
					set_user_health(i, 100)

			set_cvar_num("mp_tkpunish", 0)
			set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1)
			g_BoxStarted = 1
			player_hudmessage(0, 1, 3.0, _, "%L", LANG_SERVER, "JBE_GUARD_BOX")
		}
		else
		{
			player_hudmessage(id, 1, 3.0, _, "%L", LANG_SERVER, "JBE_GUARD_CANTBOX")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Linia 1932 w sma to:
vformat(text, charsmax(text), msg, 6)
Całość:
stock player_hudmessage(id, hudid, Float:time = 0.0, color[3] = {0, 255, 0}, msg[], any:...)
{
	static text[512], Float:x, Float:y
	x = g_HudSync[hudid][_x]
	y = g_HudSync[hudid][_y]
	
	if(time > 0)
		set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], x, y, 0, 0.00, time, 0.00, 0.00)
	else
		set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], x, y, 0, 0.00, g_HudSync[hudid][_time], 0.00, 0.00)

	vformat(text, charsmax(text), msg, 6)
	ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync[hudid][_hudsync], text)
}

Najprawdopodobniej przez powyższe 2 błędy w jbextreme, kilka razy dziennie crashuje mi serwer z powodem:
./hlds_run: line 321: 31376 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD

Jeżeli ktoś mi to naprawi wyśle bankowością internetową 10zł od razu na konto, bądź doładuje wirtualny portfel sms-em.

Użytkownik nex1983 edytował ten post 24.02.2011 08:09

  • +
  • -
  • 0

#2 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 24.02.2011 08:44

ja specjalista nie jestem i kodu sma nie umiem naprawic , bo mam ten sam problem , ale poradzilem sobie w inny sposob :
zablokowalem opcje /box na serwerze , tzn. znajdz sobie cvara ktory ustawia ilosc osob przy ktorej mozna wlaczyc box i wpisz tam 1 , czyli przy 1 osobie bedzie mozna wlaczyc box , a w rezultacie osoby z serwera boxa uzywac nie beda ...
moze to pomoze ...

#3 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 08:52

To niestety dla mnie nie jest rozwiązanie, bo gracze używają opcji /box i nie chce jej usuwać
Nadal prosza o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#4 Huntersor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 13:41

to:
player_hudmessage(0, 1, 3.0, _, "%L", LANG_SERVER, "JBE_GUARD_BOX")

zamień na to;
player_hudmessage(id, 1, 3.0, _, "%L", LANG_SERVER, "JBE_GUARD_BOX")


i w
vformat(text, charsmax(text), msg, 6)


skasuj to v

format(text, charsmax(text), msg, 6)


i zobacz czy działa, nie wiem bo nie widzę całego sma i nie wiem co jest zadeklarowane itp

Użytkownik Huntersor edytował ten post 24.02.2011 14:36

  • +
  • -
  • -1
Dołączona grafika - CoD 201lvl - 91.210.129.150:27865
Dołączona grafika - CoD 4001lvl - 188.165.218.143:27290
Dołączona grafika - Zombie - 91.204.160.110:27125
Dołączona grafika - FFa - 188.165.218.143:27330

#5 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 14:39

po tych czynnościach nie da sie skompilować sma

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textP3yi7j.sma(32) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textP3yi7j.sma(138) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textP3yi7j.sma(280) : warning 217: loose indentation
/tmp/textP3yi7j.sma(280) : error 017: undefined symbol "change"
/tmp/textP3yi7j.sma(280) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/textP3yi7j.sma(280) : error 017: undefined symbol "tt"
/tmp/textP3yi7j.sma(280) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#6 Huntersor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 15:36

nie żebym coś do ciebie miał ale ty se chyba jaja ze mnie robisz bo błędy dotyczą innego pliku i innych linii i są to zupełnie inne błędy które nie wynikły by ze wprowadzonych zmian, daj sma to zrobię to tak jak ma być
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika - CoD 201lvl - 91.210.129.150:27865
Dołączona grafika - CoD 4001lvl - 188.165.218.143:27290
Dołączona grafika - Zombie - 91.204.160.110:27125
Dołączona grafika - FFa - 188.165.218.143:27330

#7 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 17:36

kolego, bo to kompilator online i on pisze takie coś jak bys nie wiedział
/tmp/textP3yi7j.sma

Zobacz sobie debug logi
L 02/24/2011 - 00:14:56: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX] Run time error 25: parameter error 
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX]    [0] textEuV0DP.sma::player_hudmessage (line 1932)
L 02/24/2011 - 00:14:56: [AMXX]    [1] textEuV0DP.sma::cmd_box (line 1206)

I jakoś nie ma tutaj jbextreme.sma tylko textEuV0DP.sma

Nie wiem skąd się takie coś bierze.
Sma chcesz? już daje, to podstawowy sma z neta

Dodano 24 luty 2011 - 17:48:
Teraz znowu wiesza serwer z powodem:
FATAL ERROR (shutting down): SZ_GetSpace: overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on Server Reliable Datagram
Binarki na serwerze mam najnowsze 5006 i dproto najnowsze.

dzieje sie tak czesto co 1-2h przy stanie graczy 25/25 tzn kiedy jest około full

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 Huntersor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.02.2011 20:50

zero błędów przy kompilacji zobacz czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika - CoD 201lvl - 91.210.129.150:27865
Dołączona grafika - CoD 4001lvl - 188.165.218.143:27290
Dołączona grafika - Zombie - 91.204.160.110:27125
Dołączona grafika - FFa - 188.165.218.143:27330




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych