Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędy przy kompilacji.Proszę o pomoc.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jorge

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Edward
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.02.2011 13:02

Witam!
Gdy chcę skompilować plugin QTM_CodMod.sma to wyskakują mi błędy:

QTM_CodMod.sma(200) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
QTM_CodMod.sma(201) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(2408) : warning 217: loose indentation
2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

Nie wiem co to za błędy dlatego że się na tym nie znam. :(
Bardzo proszę o pomoc.
Będę bardzo wdzięczny. :confused:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 22.02.2011 13:21

masz:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Jorge

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Edward
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.02.2011 13:31

masz:)


Bardzo Dziękuję. :rolleyes:
A powiesz mi w jakiej linijce (gdzie) był błąd? :blaga:

Użytkownik Jorge edytował ten post 22.02.2011 13:32

  • +
  • -
  • 0

#4 Soulbane

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 22.02.2011 13:34

Rok temu miałem serwer COD MOD i miałem też taki błąd, osobiście go popełniłem w miejscu dodawania nowej KLASY / dodawaniu flagi dostępu do nowej klasy premium. Sprawdź te linijki być może to tam masz tego fatala. :)
  • +
  • -
  • 1

#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 22.02.2011 13:42

przy klasach był nie potrzebny przecinek:)
  • +
  • -
  • 1

#6 Jorge

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Edward
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.02.2011 13:52

Aha.
Teraz dodałem klasę CichyKomandos i taki błąd przy kompilacji wyskoczył nie wiem o co chodzi :(
Proszę o pomoc :[

QTM_CodMod.sma(284) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(286) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(336) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(339) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(617) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(750) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(751) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(761) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(763) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(769) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(770) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(790) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(795) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(800) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(801) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(808) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(809) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(813) : error 040: duplicate "case" label (value 9)
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.02.2011 13:57

Zmień:


}
case: CichyKomandos
{


na:

)
case: Cichy
(

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 22.02.2011 13:58

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 Jorge

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Edward
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.02.2011 14:07

Skompilowało się ale pozostały takie błędy:

QTM_CodMod.sma(284) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(286) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(336) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(339) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(617) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(750) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(751) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(761) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(763) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(769) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(770) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(790) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(795) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(800) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(801) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(808) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(809) : warning 217: loose indentation
Header size: 4660 bytes
Code size: 87760 bytes
Data size: 64704 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 173508 bytes
17 Warnings.
Done.

Jak te błędy naprawić?

I jak gram. Wybiorę CichyKomandos to on nie ma żadnej broni tylko glock/usp . Dlaczego?

Użytkownik Jorge edytował ten post 22.02.2011 14:09

  • +
  • -
  • 0

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.02.2011 15:38

Co do Warningów, to nie wpływają one na działanie moda.

I jak gram. Wybiorę CichyKomandos to on nie ma żadnej broni tylko glock/usp . Dlaczego?


Pokaż *.sma z tą klasą.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#10 Jorge

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Edward
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.02.2011 11:24

Już wszystko działa. Bardzo dziękuję za pomoc :)
Temat do zamknięcia :)
  • +
  • -
  • 0

#11 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.02.2011 11:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych