Ukryte itemy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
chcialbym aby kalsa miala moc stala 5% do zmniejszania orazen
A teraz zadam odwazne pytanie czy takie cos ma szanse zadzialac?
pod
new player_dmg[33]
daje
redukcja[33]// dadaje 200 kasy i 5 % reducji na poczatku rundy dla wybranej kalsy u mnie to Mnich
szukam
public RoundStart()
nizej dodaje
redukcja[i] = 0
szukamy
if (player_b_money[id] > 0) { if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) } else { cs_set_user_money(id,16000) } }
nizej zmieniamy na
if (player_b_money[id] > 0 || redukcja > 0) { if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id] || redukcja[id] +player_intelligence[id]*50) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id] || redukcja[id] +player_intelligence[id]*50) } else { cs_set_user_money(id,16000) } }
potem znajdujemy
public select_class_menu(id, key)
nizej pod
g_haskit[id] = 0
dopisujemy
redukcja[id] = 0
i przy klasie
g_haskit[id] = 5
np
case 1: { player_class[id] = Mnich g_haskit[id] = 5 }
bo jak tak na to patrze to jak juz to klasa bedzie miala 50% zmniejszone obrazenia trzeba by napisac nowa funkcje dla "redukcja na podstawie
if (player_b_money[id] > 0 || redukcja > 0)
moglby ktos pomoc
Użytkownik cesik edytował ten post 22.02.2011 12:06