Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Redukcja obrazen


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 22.02.2011 12:04

Przegladale temat i tak mysle czy jakby:
Ukryte itemy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

chcialbym aby kalsa miala moc stala 5% do zmniejszania orazen
A teraz zadam odwazne pytanie czy takie cos ma szanse zadzialac?

pod
new player_dmg[33]

daje
redukcja[33]
// dadaje 200 kasy i 5 % reducji na poczatku rundy dla wybranej kalsy u mnie to Mnich

szukam
public RoundStart()

nizej dodaje
redukcja[i] = 0

szukamy
if (player_b_money[id] > 0)
	{
		if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
		{
			cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
		} 
		else 
		{
			cs_set_user_money(id,16000)
		}
	}

nizej zmieniamy na

if (player_b_money[id] > 0 || redukcja > 0)
	{
		if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id] || redukcja[id] +player_intelligence[id]*50) 
		{
			cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id] || redukcja[id] +player_intelligence[id]*50) 
		} 
		else 
		{
			cs_set_user_money(id,16000)
		}
	}

potem znajdujemy
public select_class_menu(id, key)

nizej pod
g_haskit[id] = 0

dopisujemy
redukcja[id] = 0

i przy klasie
g_haskit[id] = 5

np
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
                        g_haskit[id] = 5
		}

bo jak tak na to patrze to jak juz to klasa bedzie miala 50% zmniejszone obrazenia trzeba by napisac nowa funkcje dla "redukcja na podstawie
if (player_b_money[id] > 0 || redukcja > 0)

moglby ktos pomoc xD

Użytkownik cesik edytował ten post 22.02.2011 12:06





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych