Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

NVault nie nalicza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zardziol

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.02.2011 07:51

Napisałem ciekawy skrypt , który liczy zabójstwa z każdej broni jednak nie jest tak pięknie jak się zdaje, bo kiedy zabijemy np. 2 graczy z ak47 i w następnej rundzie po upływie freezy wpiszemy /licznik to zabójstwa z każdej broni nadal są równe 0.
Oto kod pliku :

Załączone pliki


Użytkownik Zardziol edytował ten post 22.02.2011 07:52


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2011 08:43

wczytujesz w innej kolejności niż zapisujesz
to
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#", ump45s[id], sg550s[id], galils[id], famass[id],
	usps[id], glocks[id],awps[id],m249s[id],mp5s[id],m3s[id],m4a1s[id],tmps[id],g3sg1s[id],
	deagles[id],sg552s[id],ak47s[id],nus[id],p90s[id])
w Poczatek_Rundy jest niepotrzebne
w Poczate_Rundy musisz iść pętlą po graczach
w
Koniec_Rundy także
  • +
  • -
  • 0

#3 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.02.2011 11:04

dodałem pętle for , poprawiłem zapis.
Czy teraz będzie działało ?
(Poprawiony plik w załączniku)

Załączone pliki



#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2011 11:44

Załączony plik  licznik (1).sma   9,24 KB  23 Ilość pobrań
  licznik (1).amxx
Załączony plik  licznik (1).amxx   11,49 KB  6 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#5 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.02.2011 13:35

a czy ten skrypt różni się czymś od mojego poprzedniego postu

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2011 13:50

wystarczy spojrzeć w sma
  • +
  • -
  • 0

#7 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.02.2011 14:02

patrze i nie widze różnicy

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2011 14:09

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)  //zabojca
	
	new weapon[64]         
	read_data(4,weapon,63)  //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
	if(is_user_alive(kid))
	{
		if(equal(weapon, "p228")) p228s[kid]++
		else if(equal(weapon, "scout")) scouts[kid]++
			else if(equal(weapon, "hegrenade")) hes[kid]++
			else if(equal(weapon, "xm1014")) xms[kid]++
			else if(equal(weapon, "mac10")) macs[kid]++
			else if(equal(weapon, "aug")) augs[kid]++
			else if(equal(weapon, "elite")) elites[kid]++
			else if(equal(weapon, "fiveseven")) fivesevens[kid]++
			else if(equal(weapon, "ump45")) ump45s[kid]++
			else if(equal(weapon, "sg550")) sg550s[kid]++
			else if(equal(weapon, "galil")) galils[kid]++
			else if(equal(weapon, "famas")) famass[kid]++
			else if(equal(weapon, "usp")) usps[kid]++
			else if(equal(weapon, "glock18")) glocks[kid]++
			else if(equal(weapon, "awp")) awps[kid]++
			else if(equal(weapon, "mp5navy")) mp5s[kid]++
			else if(equal(weapon, "m249")) m249s[kid]++
			else if(equal(weapon, "m3")) m3s[kid]++
			else if(equal(weapon, "m4a1")) m4a1s[kid]++
			else if(equal(weapon, "tmp")) tmps[kid]++
			else if(equal(weapon, "g3sg1")) g3sg1s[kid]++
			else if(equal(weapon, "deagle")) deagles[kid]++
			else if(equal(weapon, "sg552")) sg552s[kid]++
			else if(equal(weapon, "ak47")) ak47s[kid]++
			else if(equal(weapon, "knife")) nus[kid]++
			else if(equal(weapon, "p90")) p90s[kid]++
			
		
	}
	//code
}
najfajniejsze było to ze napisałeś komentarz
//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
a w equal porównujesz z weapon_
  • +
  • -
  • 1

#9 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.02.2011 14:11

fakt, dzięki

Dodano 25 luty 2011 - 16:12:
byłem happy bo działało , ale po zmianie mapki wszystkie statystyki znów są równe 0 . Proszę o szybką pomoc

Dodano 26 luty 2011 - 19:23:
darkgl odpisz ^^

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2011 11:42

nie odpisze ci *****
Załączony plik  licznik (1).sma   9,25 KB  10 Ilość pobrań
  licznik (1).amxx
  • +
  • -
  • 0

#11 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.02.2011 13:36

dark twoja wersja nie działała. Zmieniłem 2 rzeczy i działa ^^
Dla ludzi którzy mają problemy z nvault :
wczytywałem parsem wartości do zmiennych nazwabronis np. p228s
a później pisałem p228s[id]=str_tu_num(p228)
a p228 było równe 0
a tu 2 błąd:
w client_disconnect nie restowałem zmiennych

#12 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.02.2011 13:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: 'Zmieniłem 2 rzeczy i działa' - Jak działa to off.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych