Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabicie z noża, grawitacja w nowej klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slawekz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Łomia
Offline

Napisano 21.02.2011 18:43

Witam po raz kolejny.
Znów mam problem z klasą, zamierzam zrobić ninje, który jest niewidzialny (już to zrobiłem), zabija z noża na raz, wysoko skacze. Sam nie mam pojęcia jak to zrobić, więc proszę was o pomoc. Aha i jeszcze jak zrobić aby ta klasa była klasą premium?
Tu zamieszczam kod sma:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine> 

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];


new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "niewidzialnosc,natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
		
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
		
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	
	ma_klase[id] = false;

}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
		}
		if(weapon != CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
		}
	}
}

Proszę o szybką pomoc, pozdrawiam!

Użytkownik Slawekz edytował ten post 21.02.2011 19:02

  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 22.02.2011 08:19

jezeli klasa ma tylko noz ktorego sie nie da wyrzucic to lepiej chyba zmienic:
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}
if(weapon != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}
}

na
		
if(ma_klase[id])
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);

  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Slawekz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Łomia
Offline

Napisano 22.02.2011 09:23

Ok, wielkie dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych