Oto kod sma klasy
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "niewidzialnosc,natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
}
if(weapon != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
}
}
}
Gdy próbowałem go przekompilować wyskoczyły takie oto błędy:
codclass_ninja.sma(34) : error 017: undefined symbol "set_rendering" codclass_ninja.sma(42) : error 017: undefined symbol "set_rendering" codclass_ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "set_rendering" codclass_ninja.sma(59) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrawiam.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









