Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc SurfXpModSurfXp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Nikus :* < 3

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 20.02.2011 21:20

Więc tak chciałbym na surfa dodać nowe modele ale od jakiegoś lvl. Jak By Mi ktos to zrobił dost. pare +.


}
public ev_CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) 
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new Weapon_Id = read_data(2)
	
	if(Weapon_Id == CSW_KNIFE && PLEVEL[ id ] >= 5 ) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/customs/v_gknife.mdl")
	}
	if(Weapon_Id == CSW_ELITE && PLEVEL[ id ] >= 7 ) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/customs/v_gelite.mdl")
	}
	if(Weapon_Id == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ id ] >= 10 ) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/customs/v_gdeagle.mdl")
	}
	if(Weapon_Id == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ id ] >= 15 ) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/customs/v_shegrenade.mdl")
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwHamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
		return HAM_HANDLED
	}
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 7)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
		return HAM_HANDLED
	}
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 10)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
		return HAM_HANDLED
	}
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 15)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.4)
		return HAM_HANDLED
	}
	return HAM_IGNORED 
}


A tu modele moje
	}
	precache_model("models/ksm/v_knife.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_deagle.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_elite.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_hegrenade.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_usp.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_m3.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_xm1014.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_m4a1.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_glock18.mdl")
	precache_model("models/ksm/v_ak47.mdl")

A od lvl sami wymyślcie daję wam wolną rękę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych