Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa klasa, problem z grawitacjąNowy COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Slawekz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Łomia
Offline

Napisano 20.02.2011 17:06

Witam!
Tworzyłem nową klasę na COD moda, stworzyłem klasę ninja która zabija z noża i jest niewidzialna. Gdy chciałem zrobić aby wysoko skakała ustawiłem grawitację. Przy próbie kompilacji wyskoczyła masa błędów, więc tu kieruję się z prośbą do was abyście dodali do tej klasy wysoki skok.

Niżej podaję zawartość pliku *.sma klasy.


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
       {
        ColorChat(id, RED, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. "); 
        return COD_STOP;
}
        
                ColorChat(id, RED, "[Ninja] Klasa premium ustawiona.") 
                ma_klase[id] = true;
                return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE; 
        
        if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 35);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

       if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
        {
                        set_task(0.1 ,"ma" ,id)
        }
}

public ma(id)
{
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
}

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Załączone pliki


Użytkownik Slawekz edytował ten post 20.02.2011 17:07

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych